04
сентябрь
2020
Жылдық жоспар
Айы | Апта | Жұмыстың бағыты | Жұмыстың түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауапты |
Қыркүйек Қыркүйек | ІI | Психологиялық іс атқарудың білім беру жүйесіндегі міндеттермен танысу. Құжаттармен жұмыс. | Психолог: Л. Балапанова | ||
Психологиялық анықтау | Оқушылардың мектептік жүйеге даярлығын анықтау | Тест «Керн Ирасека» Даярлық сынып, 1 сынып | Психолог: Л. Балапанова | ||
Психологиялық ағарту | 5 сынып оқушыларының ортаңғы буынға бейімделуіне қолдау көрсету | Тренинг «Мен және менің сыныбым» | Психолог: Л. Балапанова | ||
Психологиялық анықтау, кеңес беру | Мектепке жаңадан келген оқушылардың бейімделуі | Сауалнама 1-11 сынып (жыл бойы) | Психолог: Л. Балапанова | ||
III | Психологиялық анықтау | Оқушылардың жеке ерекшелігін анықтау | Оқушының психологиялық-диагностикалық картасын толтыру 1-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова Сынып жетекшілер | |
Психологиялық ағарту | Мектепке бейімделуі | Тренинг «Кел танысайық!» 1 сынып | Психолог: Л. Балапанова | ||
IV | Психологиялық анықтау | Дінге деген көзқарастарын анықтау | Сауалнама | Психолог: Л. Балапанова | |
Психологиялық ағарту | 5-сынып оқушыларының ортаңғы буынға бейімделуін анықтау | Әдістеме «Менің сыныбым» 5 сынып | Психолог: Л. Балапанова | ||
V | Психологиялық анықтау | Суицидтің алдын-алу | Сауалнама Сынып жетекшілер | Психолог: Л. Балапанова | |
Қазан Қазан | I | Психологиялық анықтау | Оқушылардың мінез ерекшеліктерін анықтау | Сауалнама «Менің темпераментім» 1-4 сыныптар | Психолог: Л. Балапанова Сынып жетекшілер |
II | Психологиялық ағарту | Оқушының өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Әдістеме «Социометрия» «Өзін-өзі бағалау» 5-7 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
ІІI | Психологиялық анықтау | Оқушылардың мінез ерекшеліктерін анықтау | Сауалнама «Менің темпераментім» 5-11 сыныптар | Психолог: Л. Балапанова Сынып жетекшілер | |
ІV | Психологиялық анықтау | Оқушының өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Әдістеме «Өзін-өзі бағалау» 8-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Қараша | ІI | Психологиялық алдын алу | Оқушылардың мамандық таңдау бағытын анықтау | «Голланд» тесті 11 сынып | Психолог: Л. Балапанова |
ІІI | Психологиялық анықтау | Оқушылардың пәнге деген қызығушылығының себептері жайлы ақпараттық жүйелеудің диагностикалық картасы | Диагностикалық карта 11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Психологиялық анықтау | Эмоциялық көңіл күйін анықтау, ерік өрісін диагностикалау | «К.Хек және Х. Хестің» тесті 10-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | ||
ІV | Психологиялық анықтау | Таным қабілеттерін анықтау жаттығулары | Есте сақтау, ойлау деңгейі, зейін көлемі 1-2 сыныптар | Психолог: Л. Балапанова | |
Психологиялық анықтау | Зорлық-зомбылықтың алдын алу | Сауалнама 5-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | ||
V | Психологиялық анықтау | Таным қабілеттерін анықтау жаттығулары | Есте сақтау, ойлау деңгейі, зейін көлемі 3-4 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Желтоқсан | II | Психологиялық анықтау | Мамандығын таңдауына бағыт көрсету | Сауалнама «Сенің кәсіби ой-ниетің» 9 сынып | Психолог: Л. Балапанова |
ІІI | Психологиялық анықтау | Оқушылардың мамандық таңдау бойынша ойларын анықтау | Сауалнама 11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Психологиялық ағарту | Оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру | Тренинг «Сенімділік – менің серігім» | |||
ІV | Психологиялық анықтау | Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау | Кохтың «Ағаш » тесті 3-4 сыныптар | Психолог Л. Балапанова | |
V | Психологиялық ағарту | Дін туралы | Баяндама «Абайлаңыз, діни экстремизм» | Психолог: Л. Балапанова Сынып жетекшілер | |
Қаңтар | ІI | Психологиялық анықтау | Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасын анықтау | Сауалнама «Мұғалім – оқушы көзімен» 5-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова |
ІІI | Психологиялық ағарту | Педагог қызметкерлер арасындағы жағымсыз қарым-қатынастардың алдын алу | Тренинг «Педагогтарға психологиялық қолдау көрсету, эмоциялық тұрақтылығын қалыптастыру» | Психолог: Л. Балапанова | |
ІV | Психологиялық анықтау | Таным қабілеттерін анықтау | Әдіс «Ойлау, есте сақтау қабілеттері» Даярлық сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
V | Психологиялық ағарту | Оқушылардың түсініктерін қалыптастыру | Тренинг «Мейірімділік» 1 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Ақпан | І | Психологиялық ағарту | Мұғалімдер өздерін дұрыс бағалай білу | Тренинг «Өзіңді таны» | Психолог: Л. Балапанова |
ІІ | Психологиялық анықтау | Өмір туралы түсініктерін қалыптастыру | Тренинг «Өмір қымбатсың маған!» 8 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Психологиялық ағарту | Қиындықты шешу жолдары | Тренинг «Мен қиыншылықтарды жеңемін!» | |||
ІІІ | Психологиялық анықтау | Оқушылардың түсініктерін қалыптастыру | 11 сынып Тест: «Бақытты бола білесіз бе?» 9-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
ІV | Психологиялық анықтау | Емтиханға дайындық | Сауалнама «Күйзеліске қалай қарсы тұруға болады?» 11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
V | Психологиялық ағарту | Қорқынышты жеңу, сенімділікті арттыру | Тренинг «Қорқынышты қалай жеңуге болады?» 11сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Наурыз | ІІ | Психологиялық анықтау | Оқушылардың байқампаздығын анықтау | «Сіз байқампазсыз ба?» әдісі 11 сынып | Психолог: Л. Балапанова |
ІІІ | Психологиялық ағарту | Оқушылардың түсініктерін қалыптастыру | Тренинг «Мейірімділік» 2-сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
ІV | Психологиялық анықтау | Оқушылардың мінезін, көңіл күйін анықтау | «Сіздің мінезіңіз қандай?» тест 9-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Сәуір Сәуір | І | Психологиялық анықтау | Аффермация | «Өзін-өзі сендіру» 11- сынып | Психолог: Л. Балапанова |
ІІ | Психологиялық алдын алу | Емтиханға психологиялық дайындық | Тренинг «Сенімділік» 11-сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
ІII | Психологиялық анықтау | Интеллектуалды даму деңгейін анықтау | Әдістеме 3-4 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
IV | Психологиялық анықтау | Әлеуметтік дағдыны қалыптастыру | Тренинг «Мен және біз» 7 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
V | Психологиялық алдын алу | Өзін бағалай білуге үйрету | Тренинг «Мен өмірді сүйемін!» 10-11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
Мамыр | І | Психологиялық анықтау | Мұғалімдермен жұмыс | Тест «Сіздің мінезіңіз қайратты ма, әлде әлсіз бе?», «Сіз қайырымды адамсыз ба?» | Психолог: Л. Балапанова |
ІІ | Психологиялық ағарту | Өзін бағалай білуге үйрету | «Өмірім құндылығы» дөңгелек үстел 11-сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
III | Психологиялық анықтау | Оқушыларға болашақ мамандығын таңдауына бағыт көрсету | Тренинг «Мамандықтар әлемінде» 11-сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
ІV | Психологиялық ағарту | Стресті жеңуге жол көрсету | Тренинг «Емтихан үстіндегі стресті жеңу» 11 сынып | Психолог: Л. Балапанова | |
V | Педагогикалық кеңесте психологиялық жұмыстың қорытынды есебі. Жылдық қорытынды | Жылдық қорытынды | Психолог: Л. Балапанова | ||
Жыл бойы | «Сенім телефоны», «Сенім білдіремін» атты тақырыптарда мектеп оқушыларының жеке басындағы мәселелерін шешуге көмектесу, кеңес беру. | Психолог: Л.Балапанова | |||
Ғылыми орталықтардан консультация алу және методикалық семинарларға, тренингтерге қатысу, білімді көтеру. | |||||
Ата-аналар жиналыстарына қатысу, бала тәрбиесіндегі мәселелердің алдын алу. | |||||
Сабақтарға қатысу, психологиялық талдау жасау. Мұғалімдерге психологиялық көмек беру. |
Мектеп директоры
________ Р. Батаев
«___»___2019 ж
Мектепалды даярлық топтарымен жүргізілетін
жұмыстардың жылдық
ЖОСПАРЫ
Р/с | Жұмыстың мазмұны | Кіммен жүргізілді | Мерзімі | Жауапты |
1 | «Керн-Йерасек» тест | Мектепалды даярлық тобы | Қыркүйек | Психолог: Л.Балапанова |
2 | «Мейірімділік» тренинг | Мектепалды даярлық тобы | Қазан | Психолог: Л.Балапанова |
3 | «Өз ойыңнан сурет сал» әдістеме | Мектепалды даярлық тобы | Қараша | Психолог: Л.Балапанова |
4 | «Артығын тап» әдістеме | Мектепалды даярлық тобы | Желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова |
5 | «Есте сақта және нүктені орналастыр» әдістеме | Мектепалды даярлық тобы | Қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
6 | «Менің отбасым» әдісітеме | Мектепалды даярлық тобы | Ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
7 | «Сыпайылық, ізеттілік» тренинг | Мектепалды даярлық тобы | Наурыз | Психолог: Л.Балапанова |
8 | Дамыту жаттығулары | Мектепалды даярлық тобы | Сәуір | Психолог: Л.Балапанова |
9 | «Төртіншісі артық» ойыны | Мектепалды даярлық тобы | Мамыр | Психолог: Л.Балапанова |
Емтиханға психологиялық дайындық жұмыстарының жоспары
№ | Жұмыстың мазмұны | Мерзімі | Жауапты |
1 | «Менің емтиханға көзқарасым» (кеңес беру) | жыл бойы | Психолог: Л.Балапанова |
2 | Емтихан жайлы оқушыларға түсіндірме жұмыстарын жүргізу. (кеңес беру) | қазан | ДОІЖО: Психолог: Л.Балапанова Сынып жетекші |
3 | Оқушылардың пәнге деген қызығушылығының себептері жайлы ақпараттық жүйелеудің диагностикалық картасы | қараша | Психолог: Л.Балапанова |
Сауалнама: Оқушылардың мамандық таңдау бойынша ойларын анықтау Тест: «Голланд» | |||
4 | Тренинг «Сенімділік – менің серігім» | желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова |
5 | Сауалнама: «Мұғалім оқушы көзімен» | қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
6 | Тренинг : «Мен қиыншылықтарды жеңемін!» Сауалнама: «Күйзеліске қалай қарсы тұруға болады?» Тренинг: «Қорқынышты қалай жеңуге болады?» | ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
7 | Әдіс: «Сіз байқампазсыз ба?» | наурыз | Психолог: Л.Балапанова |
8 | Тренинг: «Сенімділік» Аффирмация (Өзін-өзі сендіру) | сәуір | Психолог: Л.Балапанова Сынып жетекші |
9 | Тренинг: «Мамандықтар әлемінде» | мамыр | Психолог: Л.Балапанова |
Суицидтің алдын алу іс-шараларының жұмыс жоспары
№ | Жұмыстың мазмұны | Кіммен жүргізіледі | Мерзімі | Жауапты |
1 | Қатерге бейім топтарды және мінезінде ауытқушылықтары бар оқушыларды анықтап, жеке жұмыстар жүргізу | Сынып жетекшілер 5-11-сынып | қыркүйек жыл бойы | сынып жетекшілер Психолог: Л.Балапанова |
2 | Әдістеме: «Өзін-өзі бағалау» | 5-11 сынып | қазан | Психолог: Л.Балапанова |
3 | Сауалнама: «Өз құқығыңды білесің бе?» | 7-8 сынып | қараша | Психолог: Л.Балапанова Сынып жет. |
4 | Жадынама: «Егерде қандайда бір жағдайға душар болсаң» | 5-11 сынып | желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова |
5 | «Өмірде кездесетін қиындықтарды қалай жеңуге болады?» (кеңес беру) | 5-11 сынып | қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
6 | Тренинг: «Өмір қымбатсың маған!» | 8 сынып | ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
7 | Коллаж жасау «Болашақ...» | 9,11 сынып | наурыз | Психолог: Л.Балапанова |
8 | Тренинг: «Мен өмірді сүйемін!» | 11 сынып | сәуір | Психолог: Л.Балапанова |
9 | Кеңес беру: «Көмек ағашы» | 5-11 сынып | мамыр | Психолог: Л.Балапанова |
№ | Атқарылатын жұмыстар | Кіммен жүргізіледі | Мерзімі | Жауапты |
1 | ОЖСБ-ға психологиялық тұрғыдан дайындық | 4-9 сыныптар | қазан | Психолог: Л.Балапанова |
2 | Сауалнама:«Менің ОЖСБ-ға көзқарасым» | 4-9 сыныптар | қараша | Психолог: Л.Балапанова |
3 | Психологиялық жадынама: (оқушылар,ата-аналар, пән мұғалімдері) | 4-9 сыныптар | желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова |
4 | Арттерапия: «Менің қорқыныштарым» | 4-9 сыныптар | қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
5 | Тренинг: ОЖСБ-ға дайындалудың тиімді жолдары | 4-9 сыныптар | ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
6 | Сауалнама: «Қиындықтан жол таба біл!» | 4-9 сыныптар | наурыз | Психолог: Л.Балапанова |
7 | Тренинг: «Сенімділік» | 4-9 сыныптар | сәуір | Психолог: Л.Балапанова |
8 | Шығарма: «Мен таңдаған мамандық» | 4-9 сыныптар | мамыр | Психолог: Л.Балапанова |
Аутоагрессивті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
№ | Атқарылатын жұмыстар | Кіммен жүргізіледі | Мерзімі | Жауапты |
1 | «Тәрбиесі қиын» оқушыларды және сабақтан көп қалатын оқушыларды анықтау, тізімін құру, қатаң бақылауға алу | Аутоагрессивті оқушылар, сынып жетекшілер | қыркүйек жыл бойы | Психолог: Л.Балапанова |
2 | Аутоагрессивті оқушыларға психодиагностикалық карта, мінездеме толтыру | Аутоагрессивті балалар | қазан | Психолог: Л.Балапанова |
3 | Аутоагрессивті оқушыларға кеңес беру | Аутоагрессивті балалар | қараша | Психолог: Л.Балапанова |
4 | Сабақтан көп қалатын оқушылардың және жайсыз отбасындағы оқушылардың жағдайын бақылау | Аутоагрессивті оқушылар | желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова |
5 | Жеке тұлғаның жағымды және жағымсыз мінез-құлқын анықтау «Кактус» әдістемесі | оқушылармен | қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
6 | Ата-аналарға кеңестер беру | Ата-аналармен | ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
7 | Тренинг: «Менің ішкі әлемім» | оқушылармен | наурыз | Психолог: Л.Балапанова |
8 | Сауалнама: «Мектеп-оқушы көзімен» | 7-11 сыныптар | сәуір | Психолог: Л.Балапанова |
9 | Арттерапия: «Менің болашақ өмірім» | оқушылармен | мамыр | Психолог: Л.Балапанова |
№ | Жұмыс түрі | Мерзімі | Жауапты |
1 | «Дін – қоғам өмірінде» шығарма | Қыркүйек | Психолог: Л.Балапанова |
2 | Оқушыларға радикалды діни ағымдардың іс-әрекетіне қарсы насихаттауға бағытталған тәрбие сағаттарын ұйымдастыру | Қазан | Психолог: Л.Балапанова Сынып жетекшілері |
3 | Сауалнама: «Менің дінге көзқарасым» | Қараша | Психолог: Л.Балапанова |
4 | Баяндама: «Абайлаңыз, діни экстремизм» | Желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова ДТІЖО |
5 | Жазбаша жұмыс: «Дін сенім - діңгегі» | Қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
6 | «Дін – қоғам өмірінде» шығарма | Ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
7 | «Жастар және дін» Дөңгелек стол, кездесу. | Наурыз | Психолог: Л.Балапанова Дінтану пәні мұғалімі |
№ | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізілді | Мерзімі | Жауапты |
1 | Дарынды оқушыларды анықтау, тізімін құру | 1-11 сыныптар | қыркүйек | Психолог: Л.Балапанова |
2 | Дарынды оқушыларға диагностикалық карта, мінездеме толтыру | Дарынды оқушылар | қазан | Психолог: Л.Балапанова Сынып жетекшілері |
3 | Дарынды оқушыларға арналған әдістеме «Кім неге бейім?» | Дарынды оқушылар | қараша | Психолог: Л.Балапанова |
4 | «Кеттел» тесті | Дарынды оқушылар | желтоқсан | Психолог: Л.Балапанова |
5 | Жеке жұмыстар (анкета,әңгіме) | Дарынды оқушылар | қаңтар | Психолог: Л.Балапанова |
6 | Тренинг «Менің ішкі әлемім» | Дарынды оқушылар | ақпан | Психолог: Л.Балапанова |
7 | Оқушылардың интеллектуалды даму деңгейін анықтау «Штур» тесті | Дарынды оқушылар | наурыз | Психолог: Л.Балапанова |
8 | Көрме «Менің жетістіктерім» | Дарынды оқушылар | сәуір | Психолог: Л.Балапанова |
9 | «Мен неге қол жеткіздім?» | Дарынды оқушылар | мамыр | Психолог: Л.Балапанова |
Мақсаты:
Жағымды әлеуметтік – психологиялық климатты қалыптастыра отырып, баланың өзіндік дамуымен жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету.
Міндеттері:
- Баланың психикалық және тұлғалық дамуына ықпал ету;
- Балаларға, мұғалімдерге, ата-аналарға психологиялық кеңестер беру;
- Оқыту мен тәрбиелеу құндылықтарын арттыру мақсатында баланың оқу және тәрбиелеу процестерін бақылау;
- Баланың интеллектуалды және жеке тұлға болып қалыптасуын дамыту;
- Мектептегі баланың жағдайын, жаңа әлеуметтік позицияларға баланың даярлығын қалыптастыру;
- Баланың мектепке алғаш келу кезеңі, олардың жаңа жағдайға әлеуметтік психологиялық, физиологиялық бейімделуін зерттеу:
Талас ауданы әкімдігі білім бөлімінің «Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Педагог-психологтың 2019-2020 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Педагог-психолог: Л. Балапанова