05
сентябрь
2020
Жылдық жоспар
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Талас ауданы әкімдігінің білім бөлімі
«Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің
2020– 2021 оқу жылына арналған
әлеуметтік педагогтың жылдық
жоспары
Әлеуметтік педагог: Ержанқызы Айдана
Аққұм ауылы 2020 жыл
«Бекітемін»
Мектеп директоры
___________Р. Батаев
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің
2020– 2021 оқу жылына арналған
әлеуметтік педагогтың жылдық
жоспары
2020-2021 оқу жылы
Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
Әр балаға қолайлы жағдай тудыру, әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балалармен жұмыс жасау, әлеуметтік көмекті ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:
• Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
• Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын тегін оқулықпен қамтамасыз ету;
• Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын рәсімдеу;
• Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі
әлеуметтік педагогының2020-2021 оқужылдық жұмыс
жоспары
Әлеуметтік педагогикалық оңалту
Орындаған: А. Ержанқызы
Талас ауданы әкімдігінің білім бөлімі
«Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің
2020– 2021 оқу жылына арналған
әлеуметтік педагогтың жылдық
жоспары
Әлеуметтік педагог: Ержанқызы Айдана
Аққұм ауылы 2020 жыл
«Бекітемін»
Мектеп директоры
___________Р. Батаев
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің
2020– 2021 оқу жылына арналған
әлеуметтік педагогтың жылдық
жоспары
2020-2021 оқу жылы
Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
Әр балаға қолайлы жағдай тудыру, әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балалармен жұмыс жасау, әлеуметтік көмекті ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:
• Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
• Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын тегін оқулықпен қамтамасыз ету;
• Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын рәсімдеу;
• Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
әлеуметтік педагогының2020-2021 оқужылдық жұмыс
жоспары
р\с | Өткізілетін іс-шара | Жұмыс түрі | Жауапты | Орындау мерзімі |
ҚЫРКҮЙЕК | ||||
1 | «Мектепке жол» жалпы республикалық қайырымдылық акциясы | Аз қамтылған, жартылай жетім, көп балалы отбасынан шыққан оқушылаға көмек көрсету | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер | Қыркүйек |
2 | Мектепішілік аз қамтылған, жартылай жетім, көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету. | Құжаттарын жинақтап, тізімін жасау, бекіту. | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері | Қыркүйек |
3 | Сыныптың әлеуметтік төлқұжатын жасау.Әлеуметтік жайсыз отбасыларды анықтау. | Сыныптың тізімдік құжаттарын жүргізу, бланкыларды сынып жетекшілеріне тарату | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері | Қыркүйек |
4 | 2020-2021 оқу жылы бойынша аз қамтылған, жартылай жетім, көп балалы, толықемес, оралман оқушыларын анықтау | Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері | Қыркүйек |
5 | «Мектепке жол » қайырымдылық акциясын қорытындылау | Көрсетілген жалпы көмектің нәтижесін шығару | Әлеуметтік педагог | Қыркүйек |
ҚАЗАН | ||||
6 | 1,5 – сыныптың, мектепалды даярлық топтарының, мектепке жаңа келген оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау | Ата –аналармен және сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу | Әлеуметтік педгог, Педагог психолог, Сынып жетекшілері | Үнемі |
7 | Жетім, жартылай жетім,көп балалы отбасылармен жұмыс | Әлеуметтік тұрмыс жағдайын тексеру, акті толтыру | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері | Үнемі |
8 | Аз қамтылған оқушылар туралы мәлімет | Оқушылардың тізімін жасау,аула пәтерлерді аралау, акті толтыру | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері | Қазан |
9 | 29-қазан «Қамқоршы» күніне байланысты қамқоршылармен кездесу | Қамқоршы және аз қамтылған ата- аналарға арналған дөңгелек үстел | Мектеп әкімшілігі, Әлеуметтік педагог, Сынып жетекшілері | Қазан |
10 | Бір мезгіл ыстық тамақ ішетін оқушылардан сауалнама алу | Пікір алмасу, ұйымдастыру | Әлеуметтік педагог | Қазан |
11 | Үйден оқытылатын оқушылардың тұрмыс жағдайын бақылап отыру | Мөлтек аудандарын(микрайондарды) аралау, тұрмыс жағдайын актісін толтыру | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері, психологтар | Үнемі |
ҚАРАША | ||||
12 | Қайрымдылық акциясын өткізу | Қамқоршылармен тұратын оқушыларға көмек көрсету | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілері | Қараша |
13 | Құжаттарды түгелдеу, құжаттармен жұмыс | Әлеуметік педагогтың жұмыс папкаларының, нормативтік құқықтық құжаттарын түгелдеу | Әлеуметтік педагог | Үнемі |
14 | Тәуекел тобындағы КТТЖ бөлімінде жәнемектепішілік тіркеуде тұрған оқушылардың тұрмыс жағдайын бакылау | Әлеуметтік тұрмыс жағдайын анықтау | Әлеуметтік педагог | Үнемі |
15 | Оқу үлгерімі төмен оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын анықтау | Рейд жүргізу, акт толтыру | Әлеуметтік педагог | Үнемі |
ЖЕЛТОҚСАН | ||||
16 | Отбасы өмірінің жағдайын тексеру, оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз ету жағдайы туралы | Тексеру актісін қайта жасау | Әлеуметтік педагог сынып жетекшілері | Желтоқсан |
17 | «Жасыл шырша» жанында, аудандық жаңа жыл мерекесіне толық жетім,жартылай жетім, көп балалы, аз қамтылған отбасынан шыққан балаларды қатыстыру | Құжаттарын дайындау | Әлеуметтік педагог | Желтоқсан |
18 | Қамқоршылыққа алынған және үйде оқитын оқушыларға жаңа жылдық сыйлықтар таратуға оқушылардың жаңа жылдық мерекеге қатысуын ұйымдастыру | Мектептің бағдарламасы бойынша, жаңа жылдық мерекеге қатыстыру | Әлеуметтік педагог | Желтоқсан |
ҚАҢТАР | ||||
19 | Әлеуметтік педагогтың жарты жылдық есебі. Құжаттармен жұмыс | І жарты жылдыққа есеп беру | Әлеуметтік педагог | Қаңтар |
20 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылар арасынан, бір мезгіл ыстық тамақ ұйымдастыру, тамаққа уақытылы баруын қадағалау. Құжаттарын қайта қарау | Құжаттарын қайта қарау. Анықтамаларын жинақтау | Әлеуметтік педагог | Қаңтар |
21 | «Қамқорлық» қайырымдылық акциясын өткізу | Акцияны ұйымдастыру | Әлеуметтік педагог | Қаңтар |
22 | «Қамқорлық» қайрымдылық акциясы кезінде көмекке мұқтаж балалардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын анықтау | Кеңес беру, акт толтыру. Анықтамалар жинақтау | Әлеуметтік педагог | Қаңтар |
23 | «Қамқорлық» қайырымдылық акциясын қортындылау | Білім бөліміне мәлімет беру | Әлеуметтік педагог | Қаңтар |
АҚПАН | ||||
24 | Отбасы өмірінің жағдайын тексеру ыстық тамақ ішетін оқушылардан сауалнама алу | «Ас- адамның арқауы» | Әлеуметтік педагог | Ақпан |
25 | Отбасымен бірге: Бала тәрбиесінен тыс қалған, ата-анамен жұмыс | Сұхбаттасу, кеңес беру, жиналыстарға қатыстыру | Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары. Сынып жетекшілер. Әлеуметтік педагог | Ақпан |
НАУРЫЗ | ||||
26 | Аз қамтылған, жетім, ата- анасының қамқорлығынан айырылған және мүмкіндігі шектеулі (ПМПК) оқушыларды анықтау | Сынып жетекшіден мәлімет алу, құжаттарын жинақтау | Әлеуметтік педагог | Наурыз |
27 | Мүмкіндігі шектеулі (ПМПК) оқушылардың құжаттарын жинау | Ата-анамен байланыс арнаулы құжаттар бойынша жұмыстар | Әлеуметтік педагог | Наурыз |
28 | Мүмкіндігі шектеулі (ПМПК) оқушыларды медициналық- сараптамадан өткізу | Қортындысын алу | Әлеуметтік педагог | Наурыз |
29 | Аз қамтылған және есепке алынған оқушыларды демалыс кезінде бақыл | Бақылау (АКТ)толтыру | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер | Наурыз |
30 | Мектепке жаңа келген оқушыларды тізімге енгізу. | Құжаттарды реттеу | Әлеуметтік педагог | Наурыз |
СӘУІР | ||||
31 | Оқушылардың әлеуметтік тұрмыстық жағдайында өз құқығын қорғауға кеңес беру | Оқушылармен сұхбаттасу Қамқоршылармен пікірлесу шаралары | Әлеуметтік педагог. Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Педагог-психолог Сынып жетекшісі | Сәуір |
32 | Оқушылардан әлеуметтік сауалнама алу | 9-11 сынып оқушылары арасында | Әлеуметтік педагог | Сәуір |
33 | Оқушылардан алынған әлеуметтік сауалнаманы қортындылау | Мониторниг жасау | Әлеуметтік педагог. Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | Сәуір |
34 | Баланың тәрбие алатын қайнар бастауы -Отбасы | Семинар-трениг | Әлеуметтік педагог | Сәуір |
МАМЫР | ||||
35 | «Жұрындысай» лагерін ұйымдастыру | Тізімін жасап, құжаттарын жинақтау. | Әлеуметтік педагог | Мамыр |
36 | Жаңа оқу жылының жылдық жоспарның жобасын жасау | Жоспарды жинақтау | Әлеуметтік педагог | Мамыр |
37 | Әлеуметтік педагогтың 2020-2021 оқу жылының жылдық жұмысының қортындысы | Есеп беру | Әлеуметтік педагог | Мамыр |