08
сентябрь
2020
Дарынды оқушымен жұмыс
2020-2021 оқу жылына арналған дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстың жылдық жоспары
Мақсаты: Жан-жақты білімді, іскер, өзіндік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі мол, дені сау, барынша қабілетті, қоғамның сұранысына сай тұлғаны қалыптастыру.
Міндеттері:
-Дарынды балаларды дамыту және оларға қолдау көрсету
- Оқушылардың дарындылығын анықтау шараларын ұйымдастыру (жарыс, байқау, олимпиада)
-Өз білімдерін көрсету үшін дарынды балаларды әртүрлі пән олимпиадаларына , ғылыми жоба қорғау сайыстарына, интеллектуалды, шығармашалық сайыстарға қатыстыру.
- Өткен оқу жылындағы кеткен кемшіліктермен жұмыс жасау
І-бөлім. Ұйымдастыру жұмыстары
Мақсаты: Жан-жақты білімді, іскер, өзіндік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі мол, дені сау, барынша қабілетті, қоғамның сұранысына сай тұлғаны қалыптастыру.
Міндеттері:
-Дарынды балаларды дамыту және оларға қолдау көрсету
- Оқушылардың дарындылығын анықтау шараларын ұйымдастыру (жарыс, байқау, олимпиада)
-Өз білімдерін көрсету үшін дарынды балаларды әртүрлі пән олимпиадаларына , ғылыми жоба қорғау сайыстарына, интеллектуалды, шығармашалық сайыстарға қатыстыру.
- Өткен оқу жылындағы кеткен кемшіліктермен жұмыс жасау
І-бөлім. Ұйымдастыру жұмыстары
№ | Жұмыс мазмұны | Мерзімі | Жауапты | Жұмыстың формасы | Қаралатын жері | Нәтижесі |
1 | 3-11 сыныптар бойынша дарынды оқушылардың тізімін алу | Кыркүйек | Педагог-психолог | Мәліметтер базасын құру | Әкімшілік кеңес | Тізім |
2 | 5-8 сынып оқушылар арасында пәнге қызығушылы ғын анықтауға бағытталған сауалнама алу | қыркүйек | Сынып жетекшілері, психолог | Сауалнама | Әкімшілік кеңес | Хаттама Ұсыныстар |
3 | Дарынды оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін анықтауға арналған сауалнама | Қыркүйек | Педагог- психолог | Сауалнама | әкімшілік кеңес | Хаттама Ұсыныстар |
4 | «Ғылыми қоғам» құру, құрамы мен жоспарын бектіу | Қыркүйек | Педагог- психолог | ұйымдастыру | әкімшілік кеңес | Бұйрық, жоспар |
5 | Байқауға қатысушылар журналын арнау | Қыркүйек | Педагог- психолог | Журнал толтыру | әкімшілік кеңес | Журнал |
ІІ-бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс | ||||||
1 | Дарынды оқушыларды «Ақбота», «Кенгуру», «Русский медвеженок» интелектуалды марафондарға қатысу | Жыл бойы | Педагог- психолог Пән мұғалімдері | Байқау | Жетістіктер туралы базаға енгізу | Анықтама, хаттама |
2 | Дарынды оқушылардың белгілі бір саладағы ғалым, профессорлармен байланыс жасау. | Қараша | Педагог- психолог | Сауалнама алу Кездесу | әкімшілік кеңес | Анықтама |
3 | Барлық пәндерді қамтыған интелектуалдық жарыстар, байқау, ойындарды кестеге сәйкес өткізу | Жыл бойы Жоспарға сәйкес | Пән мұғалімдері Педагог- психолог | Байқаулар, жарыстар | ДЖК | Хаттама, анықтама |
4 | Дарынды оқушыларды пәндік олимпиадаларға қатыстыру | Жыл бойы | Пән мұғалімдері Педагог- психолог | Олимпиада | Әкімшілік кеңес | Хаттама, анықтама |
5 | Дарынды оқушыларды ғылыми жобалар байқауына қатыстыру | Жоспар бойынша | ОҒҚ мүшелері | Ғылыми жоба байқаулары | Әкімшілік кеңес | Хаттама, анықтама |
6 | Ғылыми қоғам мүшелерінің жас зерттеушілерге жобаларды жазуына, қорғауына көмек | наурыз | Бірлестік жетекшілер Педагог- психолог | Семинар | ОҒҚ кеңесі | Хаттама, анықтама |
7 | «Мен болашақ ғалыммын» ғылыми жоба байқауы | Сәуір | Ғылыми қоғам мүшелері | Байқау | ОҒҚ кеңесі | Хаттама |
8 | Дарынды оқушылардың шығармашылық есеп беруін ұйымдастыру | Сәуір | Педагог- психолог | Кеш | ОҒҚ кеңесі | Анықтама |
9 | БАҚ құралдырына шығармаларын жариялау | Жыл бойы | Педагог- психолог | Мақала | әкімшілік кеңес | БАҚ беттерінен матенриал дар |