МІБ жоспары
«Бекітемін»
Мектеп директоры Р.Батаев
№1 педагогикалық кеңесте
28.08.2020 жыл
МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ жоспары
Аққұм ауылы
2020 жыл
МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ТУРАЛЫ
Түсінік хат
Мектепті ғылыми негізде басқару ісі мектеп басшылығының педагогикалық құбылыстың мәніне талдау жасай білуінен басталады. Оқу-тәрбие үдерісін ғылыми негізде басқару жалпы оқу үрдісінің көзге көрінбейтін ішкі механизм болып табылады. Бұл механизімнің мәнін тек терең жасалған педагогикалық талдаудың нәтижесінде ғана ашуға болады. Бұл тек бар фактілерді жинақтау ғана емес. Мектепішілік басқару ісінде құрған фактілі-дәлелдерді жинақтау өте қауіпті, ісі дамыта оқыту арқылы мектепті басқару ісін көздейді. Оқу жылының қорытындысына педагогикалық талдау жасау ісін дамыта оқытудың ең бастысы – талдау. Бұл-барлық негізгі дәлелдерді зерттеу, өткен және келесі оқу жылындағы мектеп жұмысына талдау жасап, кеткен кемшіліктердің себебін анықтау болып табылады.
Уақыттың бір орнында тұрмайтыны сияқты, еліміздің болашағы болып табылатын жастарға білім беру үдерісі де үнемі дамып, заман көшінің басынан табылып отыруға тиісті. Қазақстан Республикасында білім мен ғылымды дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мақсаты да ел экономикасының орнықты дамуы үшін сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету арқылы адами капиталды дамыту, білімнің бəсекеге қабілеттілігін арттыру. Сонымен қатар Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «100 қадам» Ұлт жоспарын, «Мәңгілік ел», «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру міндеті тұр. Адам капиталы материалдық ресурстар сияқты елдің экономикалық дамуында көрініс табады. Ертеңгі күнгі өркениетті құрайтын маңызды факторлар материалдық дүние, энергиялық қуат және информациялық технологиялардың маманы, бүгінгі күннің оқушысы болса, бүгінгі мектеп ертеңгі заман талабына сай қызмет етуге міндетті. Мектепішілік бақылау жұмыстары осы бағыттарды ескереді.
Мектепішілік бақылау мен басқару төмендегідей нормативті құжаттар негізінде жасалған:
І. Мектепішілік басқарудың нормативтік – құқықтық негіздері:
- Қазақстан Республикасының Конституциясы. Бөлім – 2, 30 бап;
- Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңы;
- Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» заңы;
- Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. 24.09.2002ж. №693
- Балалардың құқығын қорғау конвенция;
- Тілдерді қолдану мен дамытудың 2001 – 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
- Қазақстан Республикасының «Еңбек туралы» заңы;
- «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы №922 Жарлығы;
- Қазақстан Республикасының Президентінің жолдаулары;
- «100 нақты қадам: баршаға арналған қазіргі заманғы мемлекет» Ұлт жоспары
11.Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты еңбегін басшылыққа алу
12.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
Мектепішілік басқару ісіндегі педагогиалық талдаудың алатын орыны.
Оқу жылына жасалған талдаудың нәтижелері – педагогикалық ұжымның алдына алған оқу жылына қойылатын мақсаттар мен міндеттерді түйіндеуге мүмкіндік береді.
ІІ. Мақсаты
Мектепті дамытуға арналған алғышарттарды айқындау.
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мақсатына сай ел экономикасының орнықты дамуы үшін сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету арқылы адами капиталды дамыту, білімнің бəсекеге қабілеттілігін арттыру.
Міндеттері:
- Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңының баптарын, «Білім жүйесін дамыту» тұжырымдамасын, мектептің, кешенді мақсатты даму бағдарламасының орындалуын қамтамасыз ету;
- Қазақстан Республикасының орта білім мемлекеттік стандартының жүзеге асыруына ықпал жасау;
- Жеке тұлғалардың жан – жақты дамуына ықпал ететін жаңа педагогикалық ойлауды білім тұрғысынан дамыту, оқушылардың білім алу барысындағы оқу іс - әрекеттерінің тәсілдерін қалыптастыру;
- Әрбір мұғалімнің жұмысы туралы мәліметтердің әдістемелік – ақпараттық орталығын құру (есепке алу, сараптау, талдау, бағалау);
- Мектеп қызметінің деңгейін жетілдіру;
- Мұғалімдер шеберлігін көтеру;
- Білім беру сапасын жақсарту;
Бақылау мен басқарудың принциптері \негізгі қағидалары\
- үздіксіз бақылау; ғылымилық; мақсаттылық; жоспарлылық; демократиялық; өзектілік; ашықтық; тілектестік; өзара сыйластық; жүйелілік; жекелей жауапкершілік.
Нысандары:
- оқу-тәрбие жұмысы; әдістемелік жұмыс; сабақтан тыс оқу-тәрбие жұмысы; эксперименттік және ғылыми-зерттеушілік жұмыс; педагогикалық үдеріске қатысушылардың өмірі мен еңбегін қорғау.
Басқару мен бақылаудағы жаңалықтар
- дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру; кешенді мақсатты жоспарлау; проблемалық бағдарлы талдау; басқару мониторингінің жүйесін құру; авторлық бағдарламалар әзірлеу.
Бақылаудың негізгі түрлері:
- Әдістемелік бақылау; Өзін - өзі бақылау; Өзара бақылау; Әкімшілік бақылау; Директорлық бақылау; Тақырыптық бақылау; Фронталды бақылау; Жеке тұрғыда бақылау \персоналдық\.
Бақылаудың әдістері:
- Сынақ және бақылау жұмыстарын жүргізу; тест алу; зерттеу және сараптау жұмыстары; сауалнама жүргізу: ауызша, жазбаша; оқушы-мұғалім, ата-анамен жекелей әңгіме жүргізу; талдау жұмысы; қорытынды жасау.
Нәтижесінде:
Мектептің құрылымындағы:
ІІ сатысында (5 – 9- сыныптар)
Оқушылар білім мазмұнының базистік негізін игереді, өзін - өзі танып білуге, адамдар мен халықтар арасындағы мәдени қарым – қатыныстарды меңгеруін қалыптастыруға басты көңіл бөлінеді. 7- сыныптан бастап базалық пәндер бойынша (математика, жаратылыстану, гуманитарлық, қоғамдық пәндер) енгізіліп, оқушылар ғылыми – зерттеу әдістерін меңгереді. Мамандыққа бейімделу қамтамасыз етіледі.
Негізгі мектепті бітірген оқушы:
- Салауатты өмір салтын сақтай білетін жеке тұлға қалыптасады;
- Құрдастарымен қарым – қатынас жасау мәдениетін білетін;
- Жаңа әлеуметтік рольді меңгерген ой-өрісі биік;
- Әлемдік проблемаларға мән беріп, қызығушылық білдіре алатын;
- Адамгершілік, азаматтық – патриоттық сезімдері қалыптасқан;
- Өзін және өзге адамдарды тұлға ретінде қарау түсінігі дамыған;
- Ұлттық, әлемдік мәдениет құндылықтарын білуге ниеті бар;
- Денсаулықты құндылық ретінде түсінетін;
ІІІ саты (10-11-сыныптар)
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру және оқушыларды қабілеттік ерекшеліктер бойынша мамандық таңдауға даярлау жұмыстары жүргізіледі.
- Сана-сезім, ой-өрісі биік тұлға қалыптасады;
- Оқу мен мектеп өмірі болашақ еңбек жолының даярлығы екенін түсінетін;
- Қазақстан Республикасында тұратын халықтардың құндылықтары туралы түсінігі бар;
- Полимәдениетті тұлға қасиеттерін меңгерген, өзін әлем азаматы ретінде сезінетін;
- Қоршаған ортаны қорғау жұмыстарына қатысатын, қоғамдық – саяси сипаттағы қозғалыстарға қатысатын;
- Болашақ отбасылық өмірдің беделді өкілі болатынын түсінетін;
- Әр түрлі жастағы ортада қарым – қатынас жасай алатын;
2019-2020 оқу жылына арналған МІБ жоспары
Мектепішілік бақылаудың тараулар тізбесі:
І. Жалпыға міндетті білім беру заңының орындалуын бақылау
ІІ. Педагог кадрлармен жұмыс, біліктілігін көтеру
III. Ғылыми-әдістемелік жұмыстың жүргізілуін бақылау
ІҮ.Оқу пәндерінің оқытылу жағдайын, оқушылардың білім, біліктілік деңгейін бақылау
V. Тәрбие жұмысының жүргізілу барысын бақылау
VI. Ата-аналармен жұмыс
VΙI. Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау
VIII. Материалдық-техникалық базаны жетілдіру жұмысын бақылау
І. Күнделікті тексерілетін жұмыстар:
1. Оқушылардың сабаққа уақтылы кешікпей келуін, күнделікті формасын тексеру.
2. Мұғалімдердің сабақтарына қатысу, жас мамандарға жетекшілік жасау
ІІ. Айына бір рет тексеріліп, зерделенетін жұмыстар:
- Әдістемелік кафедралар айлықтарының жүргізілу барысын тексеру;
- Оқушылардың ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін, денсаулық жағдайының диагностикасын жүргізу
ІІІ. Тоқсанына бір рет тексеріліп, талданатын жұмыстар
- Сынып журналдары мен оқушылар күнделіктерін тексеру;
- Мемлекеттік бағдарламаның орындалуы (пән бойынша сағат саны, бақылау , зертханалық жұмыстардың нормаға сәйкес өткізілуі);
- Оқушылардың әлеуметтік жағдайын зерделеу (тізімін нақтылау, ыстық тамақпен қамтамасыз етілуі, денсаулық жағдайы )
- Жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының іске асырылуы (критериалды бағалау)
- Бақылау, тоқсандық бақылау жұмыстарының қорытындысы;
- Пән бойынша оқушылардың білім сапасын тексеру;
ІҮ. Жылына 2 рет тексеріліп, талданатын жұмыстар:
- Білім алушылардың жеке іс-қағаздарын тексеру;
- Пәндер бойынша тақырыптық және күнтізбелік жоспарды тексеру.
Қысқартылған шартты белгілер:
ПК -педагогикалық кеңес
ӘК- әдістемелік кеңес
ДЖК- директор жанындағы кеңес
ДТІЖО- директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
ДШІЖО- директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары
ДОІЖО- директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
ДБОІЖО-директордың бағдарлы оқыту ісі жөніндегі орынбасары
МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ 2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫ
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы |
ТАМЫЗ | ||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||
1 | Өткен оқу жылының қорытындысы. Жаңа 2020-2021 оқу жылының міндеттері | Жаңа 2020-2021 оқу жылының міндеттері мен жұмыс жоспарларының сапасын анықтау | Тақырыптық | Жылдық жоспар | Талдау, сараптау | Мектеп директоры | 4- апта | Пед.кеңес |
2 | 1,10-сынып оқушыларды мектепке қабылдау туралы | 1,10-сынып оқушыларды мектепке қабылдау | Тақырыптық | 1,10-сынып оқушылары | Бұйрық | Мектеп директоры | 4-апта | Пед.кеңес |
3 | Жеке пәндерді оқытуда сыныптарды топтарға бөліп оқыту туралы | Жеке пәндерді оқытуда сыныптарды топтарға бөліп оқыту туралы | Тақырыптық | Мектеп директоры | 4-апта | Пед.кеңес | ||
4 | «Мектепке жол» акциясын өткізу туралы | «Мектепке жол» акциясын өткізілуін бақылау | Тақырыптық | Зерттеу, анализ | А.Ержанқызы | 4-апта | Пед. кеңес | |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||
5 | Мектептің оқу-тәрбие жұмысының жылдық жұмыс жоспарын, жұмыстық оқу жоспарын, сабақ кестесін, мұғалімдердің жүктемесін, үйірме, үйде оқыту жоспарларын, мектептің ішкі тәртіп ережесін, құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстарының жоспарын бекіту туралы, лауазымдық міндеттерді бекіту | Жоспарларды бекіту | Тақырыптық | Жылдық жоспар | Талдау, сараптау | Мектеп директоры | 4-апта | Пед.кеңес |
6 | 2020-2021 оқу жылына бекітілген пән бірлестіктерін құру, пән бірлестік жетекшілерін, кабинет меңгерушілерін, сынып жетекшілерің тағайындау, педагогикалық, директор жанындағы кеңес, әдістемелік кеңес құрамын, құқықтық кеңестін құрамын, аттестациялық комиссия, сараптамалық кеңес құрамын бекіту | 2020-2021 оқу жылына комиссия құрамын бекіту | Тақырыптық | Комиссия құру | Мектеп директоры | 4-апта | Пед. кеңес | |
Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау | ||||||||
7 | Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды тексеру (инвариантты және вариативті компоненттегі) | Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды тексеру | Тақырыптық | Жоспар | Тексеру | ДОІЖО К.Турсымбаева | 4-апта | Әдістемелік кеңес |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||
8 | 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру | 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру | Тақырыптық | Нұсқау хат | Таныстыру | Мектеп директоры, К.Турсымбаева | 4-апта | Әдістемелік кеңес |
9 | Пән кабинеттерінің оқу-әдістемелік жабдықталуын, жаңа оқу жылына дайындығы | Оқу кабинеттерінің оқу-әдістемелік базасы | Шолу | Пән кабинеттері | Тексеру | ДТІЖО Ж.Асылбаева | 4-апта | Әдістемелік кеңес |
10 | 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарлары мен әдістемелік бірлестік жоспарларын дайындау, бекіту | 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарлары мен әдістемелік бірлестік жоспарларын дайындау, бекіту | Тақырыптық | Жоспар | Тексеру | ДОІЖО К.Турсымбаева | 4-апта | Әдістемелік кеңес |
11 | Әдістемелік бірлестіктердің айлығын өткізу мәселесін талқылау | Әдістемелік бірлестіктердің айлығын өткізу мәселесін талқылау | Тақырыптық | Жоспар | Талқылау | ДОІЖО К.Турсымбаева | 4-апта | Әдістемелік кеңес |
12 | Жиынтық бағалауды ұйымдастыру туралы. Мектеп үйлестірушісін бекіту туралы | Жиынтық бағалауды ұйымдастыру туралы. Мектеп үйлестірушісін бекіту | Тақырыптық | Жоспар, кесте | Тексеру, бекіту | ДОІЖО К.Турсымбаева | 4-апта | Әдістемелік кеңес |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||
13 | Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Тіл туралы» заңдарының орындалуы бойынша іс-шаралар жоспарын бекіту | Жоспарларды бекіту | Тақырыптық | Жоспар, бұйрық | Бекіту | Мектеп директоры ДТІЖО Ж.Асылбаева | Пед. кеңес |
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы |
ҚЫРКҮЙЕК | ||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||
1 | Жалпыға бірдей білім беру айлығының қорытындысы. | Жалпыға бірдей білім беру заңының орындалуы | Тақырыптық | Жинақтау | К.Турсымбаева | І апта | ДЖК | |
2 | Жағдайы төмен оқушыларды анықтау, әлеуметтік төлқұжатты дайындау | Әлеуметтік жағдайы төмен оқушыларды анықтау | Тақырыптық | Жағдайы төмен оқушылар | Анықтау, зерттеу | Әлеуметтік педагог А.Ержанқызы | 2- апта | ДЖК |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||
3 | Күнделік.кз журналдарын дұрыс толтырылуын қадағалау | Сынып журналдарын дұрыс толтырылуын қадағалау | Тақырыптық | Сынып журналы | Тексеру, мониторинг | К.Турсымбаева | 3- апта | ДЖК |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||
4 | «Жолда жүру ережесі» айлығының ұйымдастырылуын бақылау, қорытындысын шығару | Оқушылардың қауіпсіздігін сақтау бойынша жоспарланған жұмыстар деңгейін бақылау | Тақырыптық | Бақылау | ДТІЖО | 1-апта | ДЖК | |
5 | Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің орналасу тәртібі | ҚР рәміздерінің орналасу тәртібі | Тақырыптық | Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері | Ж.Асылбаева | 2-апта | ДЖК | |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||
6 | Жас мұғалімдерге тәлімгер бекіту | Тәлімгерлік жұмыстың жүргізілуін бақылау | Жеке | Жас мұғалімдер | Бекіту | К.Турсымбаева | 3-апта | Бұйрық |
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | ||||||||
7 | 11 сынып оқушыларын мамандыққа баули отырып, кәсіби бағдар беру қорытындысы | 11 сынып оқушыларын мамандыққа баули отырып, кәсіби бағдар беру қорытындысын анықтау | Жеке | 11-сынып оқушылары | Талдау | Психолог | 4-апта | ДЖК |
№ | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытындысы | |
ҚАЗАН | ||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||
1 | Қамқоршылық акциясының өткізілуі | Қамқоршылық акциясының өткізілу деңгейі | Тақырыптық | Өткізу | А.Ержанқызы | 1-апта | ДЖК | |
2 | Мектептің қысқы маусымға дайындық барысы | Мектептің қысқы маусымға дайындық барысын қадағалау | Тақырыптық | Қысқа дайындығы | Анықтау, дайындау | Ж.Антеев | 4-апта | ДЖК |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||
3 | Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәні бойынша жазба жұмыстарының қорытындысы | Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәні бойынша жазба жұмыстарының қорытындысы | Тақырыптық | Жазба жұмыста рын алу | Талдау | К.Турсымбаева | 3-апта | ДЖК |
4 | Бастауыш сынып оқушыларының оқу техникасының қалыптасу жағдайы | Бастауыш сынып оқушыларының оқу техникасының қалыптасу жағдайын анықтау | Тақырыптық | Оқу техникасы | Зерттеу | А.Багатаева | 2-апта | ДЖК |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||
5 | 11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауға дайындығы | 11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауға дайындауды қадағалау | Жеке | 11-сынып оқушылары | Зерделеу | К.Турсымбаева | 3-апта | ДЖК |
6 | Тіл пәндері бірлестігінің айлығының қорытындысы | Тіл пәндері бірлестігінің айлығының қорытындысы | Жалпылама | Бірлестік жұмысы | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 4-апта | ДЖК |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||
7 | 1-11сынып оқушыларының І тоқсандағы тәрбие деңгейінің нәтижесі | 1-11сынып оқушыларының І тоқсан б-ша тәрбие деңгейінің нәтижесін анықтау | Тақырыптық | 1-11-сынып оқушылары | Тәрбие сағаттарына қатысу | ДТІЖО Ж.Асылбаева | 3- апта | ДЖК |
8 | Қыздар арасындағы медико-прафилактикалық жұмыстарының қорытындысы | Қыздар арасындағы медико-прафилактикалық жұмыстарының жүргізілу деңгейін анықтау | Жеке | 5-11 сынып қыздары | Зерттеу, тазалық жұмыстарын жүргізу | Ж.Асылбаева | 2-апта | ДЖК |
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | ||||||||
9 | 1-4 -сынып оқушыларының дарындылығы және мектепке оқу дайындығы /Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша/ | 1-4 сынып оқушыларының дарындылығы және мектепке оқу дайындығын зерттеу, сауалнама алу. | Жеке | 1-4 сынып оқушылары | Бақылау, әңгімелесу, тест алу | К.Кеулимжаева Л.Балапанова | 4-апта | ДЖК |
Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау | ||||||||
10 | 9- сынып оқушыларын мамандыққа баули отырып, кәсіби бағдар беру | 9 сынып оқушыларын мамандыққа баули отырып, кәсіби бағдар беру қорытындысын анықтау | Жеке | 9-сынып оқушылары | Әңгімелесу, кеңес беру | Психолог Л.Балапанова | 3- апта | ДЖК |
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы | |
ҚАРАША | |||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | |||||||||
1 | Үйде оқытуды ұйымдастыру есебі, өткізілетін сабақтың сапасы және бағдарламалардың орындалуы әлеуметтік жағдайын бақылау қорытындысы | Үйде оқытуды ұйымдастыру есебі, әлеуметтік жағдайын бақылау. Үйде оқытатын балалармен өткізілетін сабақтың сапасы және бағдарламалардың орындалуын қадағалау | Жеке | Үйде оқитын оқушылар | Бақылау | А.Ержанқызы | 1-апта | Пед кеңес | |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | |||||||||
2 | Күнделік.кз журналдарын дұрыс толтырылуын қадағалау, қараша айында толтырылуын тексеру қорытындысы | «Кунделік КZ» жүргізілу сапасын анықтау | Тақырыптық | Сынып журналы | Қадағалау | К.Турсымбаева | 4-апта | ДЖК | |
3 | І тоқсан қорытындысы, оқушылардың білім сапасы. Жаңартылған білім сапасының тоқсандық жиынтық бағалау нәтижесі | Оқушылардың білім сапасын және пәннің оқытылу деңгейін салыстыру. Тоқсандық жиынтық бағалау бойынша жұмыстардың жүргізілу қызметіне бақылау жүргізу | Тақырыптық | Білім сапасы | Есеп, тжб нәтижесін талдау | К.Турсымбаева | 3- апта | Пед. кеңес | |
Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау | |||||||||
4 | Жаңартылған білім беру аясында бастауыш сыныптарда таңдау, жеке және топтық жұмыстардың жүргізілуі | Жаңартылған білім беру аясында бастауыш сыныптарда таңдау, жеке және топтық жұмыстардың жүргізілуін бақылау | Фронтальді | Бастауыш сынып оқушылары | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева Ж.Асылбаева | 2-апта | ДЖК | |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | |||||||||
5 | Тіл пәндерінің оқытылу жағдайы | Тіл пәндерінің сабақтарының жүргізілу деңгейін зерделеу | Фронтальді | Тіл пәндері | Сабақтарға қатысу, талдау | К.Турсымбаева | 1- 2 апта | Пед кеңес | |
6 | «Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау мен критериалды бағалау» | Сабақты жоспарлау мен критериалды бағалау туралы мағлұмат беру | Жеке | Тіл пәндері | Баяндама | Н.Алжанбаева | 4- апта | Әдіст кеңес | |
7 | «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы және «Өрлеу» біліктікті арттыру ұлттық орталығына білім жетілдіру курсына жіберу туралы | «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы және «Өрлеу» біліктікті арттыру ұлттық орталығына білім жетілдіру курсына жіберу туралы | Жалпылама | Курс | Курсқа жіберу, тізім жасау | К.Турсымбаева | 2- апта | Әдіст кеңес | |
8 | ЖМЦ пәндерін ағылшын тілінде оқыту жағдайы (химия, биология) | ЖМЦ пәндерін ағылшын тілінде оқыту жағдайын (химия, биология) бақылау | Тақырыптық | Хими, биология пәндері | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 4-апта | Әдіст кеңес | |
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | |||||||||
9 | Келеңсіз (суицид ) оқиғаларды болдырмаудың алдын-алу жұмыстары | Келеңсіз (суицид ) оқиғаларды болдырмаудың алдын-алу жұмыстарын анықтау | Жалпылама | Алдын алу жолдарын қарастыру | ДТІЖО психолог | 3- апта | Сын жет отырысы | ||
10 | Мектептегі оқушылармен (ұлдар, қыздар) жұмыс барысы | Мектептегі оқушылармен жұмыс барысын анықтау | Жеке | Ұлдар, қыздар | Кеңес беру, жиналыс өткізу | ДТІЖО | 3- апта | Сын жет отырысы | |
11 | 5-сынып оқушыларының ортаңғы буынға бейімделуіне қолдау көрсету жұмыстарының жүргізілуі | 5-сынып оқушыларының ортаңғы буынға бейімделуіне қолдау көрсету жұмыстарының жүргізілуі | Жеке | 5-сынып оқушылары | Сабақтарға қатысу | Л.Балапанова | 1-апта | Пед кеңес | |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | |||||||||
12 | Діни экстремизм мен терроризмнің алдын-алу мақсатында жүргізілген жұмыстардың қорытындысы | Діни экстремизм мен терроризмнің алдын-алу мақсатында жүргізілген жұмыстардың қорытындысы | Тақырыптық | Түсіндіру | ДТІЖО | 1- апта | ПК | ||
13 | Жаңа жыл мерекесіне дайындық жұмыстары және ҚР Президентінің, облыс, аудан әкімінің шыршасына аз қамтылған, көп балалы, ата-ана қамқоршылығынсыз қалған балаларды қатыстыру. | Жаңа жыл мерекесіне дайындық жұмыстары және ҚР Президентінің, облыс, аудан әкімінің шыршасына аз қамтылған, көп балалы, ата-ана қамқоршылығынсыз қалған балаларды қатыстыруда бала өміріне жауаптыларды бекіту | Алдын-ала | Аз қамтылған, көп балалы, ата-ана қамқоршылығынсыз қалған балалар | ДТІЖО Ж.Асылбаева А.Ержанқызы | Кестеге сәйкес | ДЖК | ||
14 | Бала өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында атқарылған жұмыстардың қорытындысы | Бала өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында атқарылған жұмыстардың қорытындысы | Тақырыптық | Мектеп оқушылары | Қорытынды сын шығару | Ж.Асылбаева | 1-апта | Пед кеңес | |
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы |
ЖЕЛТОҚСАН | ||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||
1 | Мектептің санитарлық-гигиеналық режимін бақылау | Кабинет жағдайларын бақылау | Жалпылама | Мектептің тазалығы | Бақылау | Медбике | 4-апта Жұма | ДЖК |
2 | Мектептегі тәртіптік рейдтің қорытындысы, мектептің ішкі тәртәптік ережесінің орындалуы | Құжаттардың жүргізілуін бақылаау | Жеке | Ішкі тәртіп ережелері | Рейд жүргізу | Ж.Асылбаева | 3- апта | ДЖК |
3 | «Мектеп кітапханасының оқырмандармен жүргізілген жұмыстары және кітапхананың оқу үдерісіне ықпалы | Кітапхананың жарты жылдық жұмысының сапасын анықтау | Тақырыптық | Кітапхана | Кітапхана жұмысын бақылау | Кітапханашы | 1- апта | ДЖК |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||
4 | Мектепішілік олимпиаданы ұйымдастыру жұмыстары | Мектепішілік олимпиаданы ұйымдастыру жұмыстары | Тақырыптық | Олимпиада өткізу | Жеңімпаздарды анықтау | Л.Балапанова | 1-апта | ДЖК |
5 | 5-9 сыныптардағы элективті курстардың жүргізілуі | 5-9 сыныптардағы элективті курстардың жүргізілу деңгейін анықтау | Фронтальді | 5-9 сыныптар | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 2-апта | ДЖК |
6 | Математика, физика, информатика пәндері бірлестігінің айлығының қорытындысы | Математика, физика, информатика пәндері бірлестігінің айлығының қорытындысын шығару | Тақырыптық | Бірлестік жұмысы | Сабақтарға қатысу | Ф.Шакирбаева | 4-апта | ДЖК |
7 | Математика, физика, информатика пәндерінің оқытылуы, алынған жазба жұмыстарының қорытындысын талдау | Математика, физика, информатика пәндерінің оқытылуы, алынған жазба жұмыстарының қорытындысын талдау | Фронтальді | Жазба жұмыстары | Жазба жұмыстарын алу, сараптау | К.Турсымбаева | 3-апта | ДЖК |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||
8 | Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың сапасы | Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың сапасы бақылау | Жалпылама | Ата-аналар | Әңгімелесу, жиналыс | Ж.Асылбаева | 1-апта | Сын жет отырысы |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||
9 | Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік жоспарларды тексеру | Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік жоспарларды тексеру | Жеке | Жоспарлар | Тексеру | К.Турсымбаева | 4-апта | ДЖК |
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | ||||||||
10 | Оқушылардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін нығайту және сақтандыру жұмыстары | Оқушылардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін нығайту және сақтандыру жұмыстары | Жеке | Мектеп оқушылары | Бақылау | Ж.Асылбаева | 3-апта | Сын жет отырысы |
Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау | ||||||||
11 | 5-9 сыныптардағы жеке және топтық жұмыстардың жүргізілу барысын тексеру қорытындысы | 5-9 сыныптардағы жеке және топтық жұмыстардың жүргізілу барысын тексеру | Ж.Асылбаева | 3-апта | ДЖК |
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы | ||
ҚАҢТАР | ||||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||||
1 | Жалпыға бірдей білім беру бойынша 0-18 жас есебі қорытындысы | Жалпыға бірдей білім беру жұмысын бақылау | Жалпылама | 0-18 жас балалар | Есеп, кесте жасау | К.Турсымбаева | 1-апта | ДЖК | ||
2 | Мектеп оқушыларының сабаққа қатысуы | Сабаққа қатысуын бақылау | Жалпылама | Оқушылар | Зерттеу, тексеру | Ж.Асылбаева | Күнделікті | Сын жет отырысы | ||
3 | Ыстық тамақты ұйымдастыру | Ыстық тамақтың ұйымдастырылуын бақылау | Тақырыптық | Оқушылар | Талдау, анықтау | Әлеуметтік педагог | 1- апта | Пед кеңес | ||
4 | Медицина қызметкерлерінің жұмысының жарты жылдық қорытындысы | Медицина қызметкерлері жарты жылдық жұмысының сапасын анықтау | Тақырыптық | Есеп беру | Мед.бике | 3- апта | ДЖК | |||
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||||
5 | Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы аясында «Күнделік kz» журналының жүргізілуі | «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы аясында «Күнделік kz» журналының жүргізілуі сапасын анықтау | Жеке | Сынып журналы | Тексеру | К.Турсымбаева | 4- апта | ДЖК | ||
6 | І жартыжылдықтағы тоқсан қорытындысы бойынша оқушылар қозғалысының есебі мен білім сапасы мен үлгерімі. «Алтын белгіге», «Үздік аттестатқа» ұсынылған оқушылардың құжаттарын жүргізу | МЖМББС орындау сапасын анықтау | Жеке | І жарты-жылдық қорытындысы | Талдау | К.Турсымбаева | 1- апта | Пед. кеңес | ||
7 | Аттестатталушы мұғалімдерден аттестаттаудан өту үшін 20 желтоқсан мен 5 қаңтар аралығында (1-қосымшаға) сәйкес өтініш алу қорытындысы | Өтініш алу қорытындысы | Жеке | Өтініш берген мұғалімдер | Өтініштерін қарау | К.Турсымбаева | 1- апта | Пед кеңес | ||
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||||
8 | І жартыжылдықта атқарылған жұмыстардың есебі | І жартыжылдықта атқарылған жұмыстардың есебін жасау | Жеке | Жартыжылдық есеп | Есеп беру | Л.Балапанова Ж.Тулепбергенова, К.Рысбай | 1-апта | Пед. кеңес | ||
9 | Биология, география, химия, тарих, құқық пәндерінің оқытылуы | Биология, география, химия, тарих, құқық пәндерінің оқытылуын бақылау | Фронтальді | Пәндердің оқытылуы | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 1-2апта | ДЖК | ||
10 | Биология, география, химия пәнінен дәптерлерінің жүргізілуі, зертханалық жұмыстарының орындалуы | Биология, география, химия пәнінен дәптерлерінің жүргізілуі, зертханалық жұмыстарының орындалуы | Фронтальді | Дәптерлер, зертханалық жұмыстар | Тексеру | Л.Жамбайбекова | 3-апта | ДЖК | ||
11 | Аудандық пәндік олимпиада қорытындысы | Аудандық пәндік олимпиада қорытындысы | Жеке | Пәндік олимпиада | Жеңімпаздарды анықтау | К.Турсымбаева | 4-апта | Әдіст кеңес | ||
12 | Оқу процесін жаңғырту жағдайында сабақтарға ақпараттық технологияларды қолдану | Оқу процесін жаңғырту жағдайында сабақтарға ақпараттық технологияларды қолдану | Жеке | Баяндама | Н.Тойманбетова | 4-апта | Әдіст кеңес | |||
13 | Жаратылыстану бағытындағы пәндері бойынша оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау ерекшеліктері | Жаратылыстану бағытындағы пәндері бойынша оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау ерекшеліктері | Жеке | 11-сынып оқушылары | Құжаттарды тексеру | Л.Жамбайбекова | 4-апта | Әдіст кеңес | ||
14 | 10-сыныптағы жаңартылған білім мазмұны бойынша оқу процесін ұйымдастыру | 10-сыныптағы жаңартылған білім мазмұны бойынша оқу процесін ұйымдастыру | Фронтальді | 10-сынып | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 4-апта | Әдіст кеңес | ||
15 | Жаратылыстану, тарих пәндері бірлестігінің айлығының қорытындысы | Жаратылыстану, тарих пәндері бірлестігінің айлығының қорытындысы | Тақырыптық | Бірлестік жұмысы | Сабақтарға қатысу | Л.Жамбайбекова | 4-апта | ДЖК | ||
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||||
16 | Мектептегі қыздар мен ұлдар жұмысының жүйесі | 5-11 сыныптардың қыздар, ұлдар, қиын балалармен жұмысының жүргізілуін бақылау. | Жеке | Ұлдар, қыздар | Жиналыс өткізу | Ж.Асылбаева | 2- апта | ДЖК | ||
17 | ҚР Мемлекеттік рәміздерін пайдалану, қолдану, насихаттау жұмыстарының жүргізілуі | «Бала құқығын қорғау»заңы; «Неке және отбасы туралы» Заңының орындалуын бақылау | Тақырыптық | Насихаттау | ДТІЖО Ж.Асылбаева | 1- апта | Пед кеңес | |||
18 | Елбасы Н.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласының жүзеге асырылуы | Жалпылама бақылау | Тақырыптық | Іс-шараларға қаысу | ДТІЖО | 3-апта | Сынып жет отырысы | |||
19 | Мектептің ішкі тәртіп ережесі | Мектептің ішкі тәртіп ережесі | Ж.Асылбаева | 4-апта | ДЖК | |||||
Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау | ||||||||||
20 | 10-сыныптардағы жеке және топтық сабақтардың жүргізілу барысы | 10-сыныптардағы жеке және топтық сабақтардың жүргізілу барысын зерделеу | Фронтальді | 10-сынып | Сабақтарға қатысу | Ж.Асылбаева | 4-апта | Әдіст кеңес | ||
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | ||||||||||
21 | 2-11 сыныптардағы оқушылардың психодиагностикасын зерттеу қорытындысы | 2-11 сыныптардағы психодиагностикасын бақылау | Фронтальді | 2-11 сынып оқушылары | Тест алу, сауалнама алу | Л.Балапанова | 3- апта | ДЖК | ||
22 | Мектептің санитарлық-гигиеналық режимінің сақталуы | Мектептің санитарлық-гигиеналық режимінің сақталуын анықтау | Жалпылама | Мектептің тазалығы | Байқау, қарау, тексеру | Күнделікті | Медбике | Шолу | ||
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы | ||
АҚПАН | ||||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||||
1 | 1 -сынып оқушыларының білім-білік дағдыларын бақылау | МЖМББС орындалуын бақылау | Фронтальді | 1 -сынып оқушылары | Сабақтарға қатысу | Л.Балапанова | 3-апта | ДЖК | ||
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||||
2 | «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының орындалуы | Сайт, білімленд, «Кунделік КZ» т.б. жүргізілу сапасын анықтау | Тақырыптық | Сандық ресурстар | Жүргізілу сапасын анықтау | К.Турсымбаева | Күнделікті | ДЖК | ||
3 | Қатаң есепте тұратын құжаттардың жүргізілуі | Құжаттардың жүргізілуін бақылау | Тақырыптық | Құжаттар | Зерделеу | Іс жүргізуші К.Турсымбаева | 3- апта | ДЖК | ||
4 | Оқушы күнделіктерінің толтырылуы | Оқушы күнделіктерінің толтырылуын бақылау | Тақырыптық | Оқушы күнделігі | Тексеру | Ж.Асылбаева | 1- апта | ДЖК | ||
5 | Өзін-өзі тану пәнінің оқытылу жағдайы, оқушылардың өзін-өзі қалыптастыруы жағдайы | Өзін-өзі тану пәнінің оқытылу жағдайы,оқушылардың өзін-өзі қалыптастыруы жағдайын анықтау | Тақырыптық, жалпы | Пәннің оқытылуы | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева, бірлестік жетекшісі | Ақпан | ДЖК | ||
6 | Өзін -өзі тану пәнінің айлығының қорытындысы | Өзін -өзі тану пәнінің айлығының қорытындысын анықтау | Тақырыптық, жалпы | Сараптау, талдау | Л.Жамбайбекова | 28.02.2020 | ДЖК | |||
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||||
7 | Оқушыларының функционалдық (оқу, жазу, математикалық, жаратылыстану) сауаттылығын дамыту бойынша жұмыстардың орындалуы | Оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша жұмыстардың жүргізілуі | Тақырыптық | (География, химия, биол 9–11 сын) (Дүниетану2– 4 сынып) | Тест алу | А.Багатаева Л.Жамбайбекова Ф.Шакирбаева Г.Абдиманапова | 2- апта | ДЖК | ||
8 | Аттестациядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу | Аттестациядан өтетін мұғалімдер жұмысын бақылау | Жеке | Мұғалімдер | Сабақтарға қатысу | Ж.Асылбаева | 1- апта | Сабақтарға қатысу | ||
9 | «Озық тәжірибе» жинақтау, таратуға әзірлік, баспасөз беттеріне ұсыну | «Озық тәжірибе» жинақтау, таратуға әзірлік, баспасөз беттеріне жариялау | Жеке | Мұғалімдер | Тарату, ұсыну | С.Желеубаева | Үнемі | Шолу | ||
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||||
10 | Құқықтық тәрбие жұмысы. 5,6,7 сыныптардың тәрбие жұмысы және тәрбиелік деңгейі | Құқықтық тәрбие жұмысын бақылау | Тақырыптық | 5-7 сынып | Сабақтарға қатысу | Ж.Асылбаева | 3- апта | ДЖК | ||
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | ||||||||||
11 | Бейіндік оқыту бойынша оқушыларды зерттеу жұмысының қорытындысы және 9 сыныптардың үлгерімі, кәсіпке бағдарлау жұмысының жағдайы | Бейіндік оқыту бойынша оқушыларды зерттеу жұмысының қорытындысы және 9 сыныптардың үлгерімі, кәсіпке бағдарлау жұмысының жағдайы | Тақырыптық | 9-сынып | Сауалнама алу | К.Турсымбаева | І апта | ДЖК | ||
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы | ||
НАУРЫЗ | ||||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||||
1 | Мектепалды даярлық сыныбы мен жартыкүндік шағын орталықтың жұмыс барысын зерделеу қорытындысы | Мектепалды даярлық тобы мен жартыкүндік шағын орталықтың жұмыс барысын зерделеу қорытындысы | Жеке | Мектепал ды даярлық сыныбы мен жартыкүн дік шағын орталықтың жұмысы | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 4-апта | Пед. кеңес | ||
2 | 4 сынып оқушыларының негізгі мектепке дайындығының мониторингісі | 4 сынып оқушыларының негізгі мектепке дайындығының мониторингісі | Жеке | 4-сынып | Сабақтарға қатысу | А.Багатаева | 1-апта | ДЖК | ||
3 | 1-11 сынып жетекшілерінің ата-анамен байланысы | 1-11 сынып жетекшілерінің ата-анамен байланысы | Жалпылама | Сынып жетекшілер | Құжаттар ды тексеру | Ж.Асылбаева | 2-апта | ДЖК | ||
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||||
4 | ІІІ тоқсан қорытындысы, білім сапасының мониторингі | ІІІ тоқсан қорытындысы, білім сапасының мониторингі | Тақырыптық | ІІІ тоқсан қорытындысы | Монито- ринг | К.Турсымбаева | 4-апта | Пед кеңес | ||
5 | «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасының орындалуы | «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасының орындалуы | Тақырыптық | Сайт, журнал, т.б | Бақылау | К.Турсымбаева | Күнделіті | ПК | ||
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||||
6 | Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка, АӘД пәндерінің оқытылуы | Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка, АӘД пәндерінің оқытылуы | Фронтальді | Пәнлердің оқытылуы | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 4-апта | ДЖК | ||
7 | Дарынды оқушылармен атқарылған жұмыстар | Дарынды оқушылармен атқарылған жұмыстар | Жеке | Дарынды оқушылар | Сараптау | Л.Балапанова | 4-апта | Пед кеңес | ||
8 | Шығармашылық топ мұғалімдерінің жұмысы – «Физика пәндерінде ақпараттық коммуникативтік технология әдістерін қолдана отырып білім сапасын арттыру» | Шығармашылық топ мұғалімдерінің жұмысын бақылау | Жеке | Шығарма шылық топ | Баяндама | А.Ержанқызы | 4- апта | Әдіст кеңес | ||
9 | Өнер бірлестігі (дене шынықтыру, технология, музыка АӘД) әдістемелік бірлестігінің айлығын өткізу . | Өнер бірлестігі (дене шынықтыру, технология, музыка АӘД) әдістемелік бірлестігінің айлығын өткізу | Тақырыптық | Бірлестік жұмысы | Сабақтарға қатысу | М.Даулеткелдиева | 4- апта | ДЖК | ||
10 | «Жылдың үздік оқу кабинеті» байқауын өткізу | «Жылдың үздік оқу кабинеті» байқауын өткізу | Жеке | Пән кабинеттері | Тексеру | Комиссия мүшелері | 1- апта | Әдіст кеңес | ||
11 | «Ғылымды бірге ашамыз» - мектепішілік «Ғылыми жоба» байқауын өткізу. Ғылыми-практикалық конференция (5-11 сынып) | «Ғылымды бірге ашамыз» - мектепішілік «Ғылыми жоба» байқауын өткізу | Жеке | Дарынды оқушылар | Тексеру | К.Турсымбаева | 1-2 апта | Әдіст кеңес | ||
12 | 11-сыныптардағы вариативті компоненттегі курстардың жүргізілу барысы | 11-сыныптардағы вариативті компоненттегі курстардың жүргізілу барысын бақылау | Сыныптық-жалпылама | 11-сынып | Сабақтарға қатысу | К.Турсымбаева | 3-апта | Әдіст кеңес | ||
13 | Мұғалімдердің өзара сабаққа қатысу жағдайын зерделеу | Мұғалімдердің өзара сабаққа қатысу жағдайын зерделеу | Жалпылама | Мұғалімдер | Құжаттар ды тексреу | К.Турсымбаева | 3-апта | ДЖК | ||
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||||
14 | Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша жұмыстың ерекшеліктері | Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша жұмыстың ерекшеліктері | Жалпылама | Баяндама | Ж.Асылбаева | 4-апта | Пед кеңес | |||
15 | Тәрбиенің «Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» бағыты бойынша атқарылған жұмыстардың қорытындысы. Спорттық үйірмелердің жүргізілуі | Тәрбиенің «Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» бағыты бойынша атқарылған жұмыстардың қорытындысы. Спорттық үйірмелердің жүргізілуін бақылау | Тақырыптық | Спорттық үйірмелер | Сабақтарға қатысу | Ж.Асылбаева | 1-апта | ДЖК | ||
Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау | ||||||||||
16 | Сыныптан тыс және мектептен тыс іс шараларды ұйымдастырудың сапасын бақылау | Сыныптан тыс және мектептен тыс іс шараларды ұйымдастырудың сапасын бақылау | Тақырыптық | Сыныптан тыс және мектептен тыс іс шаралар | Бақылау, қатысу | Ж.Асылбаева | 3-апта | ДЖК | ||
17 | Тіл туралы Заңның орындалуы | Тіл туралы Заңның орындалуын бақылау | Тақырыптық | Құжаттар-ды тексеру | Ж.Асылбаева | 4-апта | Пед кеңес | |||
Оқу-тәрбе процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау | ||||||||||
18 | Мектептегі психологиялық жұмыстарды ұйымдастыру | Мектептегі психологиялық жұмыстарды ұйымдастыру деңгейін анықтау | Тақырыптық | Психологиялық жұмыстар | Л.Балапанова | 2-апта | ДЖК | |||
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы |
СӘУІР | ||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | ||||||||
1 | Оқулықтардың жағдайы | Оқулықтардың жағдайын анықтау | Тақырыптық | Оқушының оқулықтары | Рейд жасау | Ж.Тулепбергенова | 1-апта | ДЖК |
2 | Ыстық тамақпен қамтылған оқушыларды қадағалау | Ыстық тамақпен қамтылған оқушыларды қадағалау | Тақырыптық | Ыстық тамақпен қамтылған оқушылар | Қадағалау | А.Ержанқызы | 2-апта | ДЖК |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | ||||||||
3 | «Күнделік kz» журналының жүргізілуі | «Күнделік kz» журналының жүргізілуі кемшіліктерді анықтау | Жеке | Сынып журналдары | Монито- ринг | К.Турсымбаева | 4-апта | ДЖК |
4 | Тақырыптық тексеру, білім стандартының орындалуы | Тақырыптық тексеру, білім стандартының жүргізілуі | Жеке | ҚМЖ | Сабақтарға қатысу | ДОІЖО | 4-апта | Шолу |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | ||||||||
5 | Бастауыш сыныптарында оқу жылдамдығын тексеру қорытындысы | Бастауыш сыныптарында оқу жылдамдығын тексеру қорытындысы. | Жеке | 1-4 сыныптар | Тексеру | А.Багатаева | 2-апта | ДЖК |
6 | Қорытынды аттестаттауға дайындық барысы, сынақ тесттер, эссе жазу қорытындысы | Жеке бақылау | Жеке | 11-сынып | Тест алу, эссе жаздыру | К.Турсымбаева | Сәуір | Шолу |
7 | Бастауыш сыныптардағы пәндердің оқытылу барысын зерделеу, пән бірлестік жетекшісінің жұмысы | Бастауыш сыныптағы пәндердің оқытылуын бақылау | Жеке | Бастауыш сынып | Сабақтарға қатысу | ДӘІЖО | 1-2- апта | ДЖК |
8 | Бастауыш сынып бірлестігінің айлығының қорытындысы | Бастауыш сынып бірлестігінің айлығының қорытындысы | Жалпылама | Бірлестік жұмысы | Сабақтарға қатысу | Бірлестік жетекшісі А.Багатаева | 4-апта | ДЖК |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | ||||||||
9 | Көгалдандыру-көгеріштендіру жұмысы | Көгалдандыру-көгеріштендіру жұмысын ұйымдастыру | Жалпылама | Мектеп ауласы | Бақылау | ДТІЖО | 1-апта | ДЖК |
10 | «Мұғалім бала көзімен» оқушылар арасында сауалнама «Мұғалім ата-ана көзімен» ата-аналар арасында сауалнама | Нәтижесін анықтау | Жалпылама | Сауалнама алу | Сауалнама | Ж.Асылбаева Л.Балапанова | 3-4 апта | ДЖК |
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы | |
МАМЫР | |||||||||
Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау | |||||||||
1 | Оқушыларды сыныптан-сыныпқа көшіру, марапаттау туралы | Оқушыларды сыныптан-сыныпқа көшіру, марапаттау туралы | Тақырыптық | 0-11 сынып оқушылары | Бұйрық | 4- апта | ДОІЖО | Пед.кеңес | |
2 | Емтиханға әзірлік (кесте құру, комиссия құру, пед.кеңеске бекітуге ұсыну) | Емтихан материалдарын дайындау | Тақырыптық | 9,11-сынып | Емтихан пакеттерін әзірлеу, ауданға ұсыну | 3- апта | ДОІЖО | Пед кеңес | |
Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау | |||||||||
3 | «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының орындалуы | «Кунделік КZ» жүргізілусапасын анықтау | Тақырыптық | Сандық ресурстар | Қадағалау, толтыру | К.Турсымбаева | Күнделікті | ДЖК | |
4 | Оқушы табельдерінің толтырылуы, оқу бағдарламасының орындалуы Оқушы дәптерлері, күнделіктерінің толтырылуы | Оқушы табельдерінің толтырылуы, оқу бағдарламасының орындалуы Оқушы дәптерлері, күнделіктерінің толтырылуын, жүргізілуін бақылау | Жеке | Табель дәптер, күнделік | Қарап шығу | Ж.Асылбаева К.Турсымбаева | 4-апта | шолу | |
5 | 9,11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға жіберу туралы | 9,11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға жіберу туралы | Тақырыптық | 9,11-сынып | Бұйрық | К.Турсымбаева | 4-апта | Пед кеңес | |
6 | Жылдық қорытындысы бойынша білім сапасы мен оқу үлгерімінің қорытындысы | Жылдық қорытындысы бойынша білім сапасы мен оқу үлгерімінің қорытындысына сараптама | Тақырыптық | Есеп | Жылдық қорытындышығару | К.Турсымбаева | 3-апта | Пед кеңес | |
Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау | |||||||||
7 | Жаңадан келген мұғалімдердің сабақ беру деңгейін анықтау мақсатында сабақтарға қатысу қорытындысы | Жаңадан келген мұғалімдердің сабақ беру деңгейін анықтау мақсатында сабақтарға қатысу қорытындысы | Жеке | Жас мамандар | Талдау, көмек көрсету | Л.Серикбаева | 4-апта | Әдіст кеңес | |
8 | Мұғалімдердің жылдық кәсіптік деңгейінің рейтингісі | Мұғалімдердің жылдық кәсіптік деңгейінің рейтингісін жасау | Жеке | мұғалімдер | Рейтинг жасау, диаграмма тұрғызу | К.Турсымбаева | 4-апта | Әдіст кеңес | |
9 | Дарынды оқушылармен жұмыстың қорытындысы | Дарынды оқушылармен жұмыстың қорытындысын шығару | Жеке | Дарынды оқушылар | Есеп беру | К.Кеулимжаева | 4-апта | Әдіст кеңес | |
10 | Әдістемелік бірлестік жетекшілерінің есебі | Әдістемелік бірлестік жетекшілерінің есебін тыңдау | Жеке | Есеп | Қорытынды жасау | Бір.жетекші | 4-апта | Әдіст кеңес | |
11 | Мұғалімдерді марапаттау туралы | Мұғалімдерді марапаттау | Жеке | Мұғалімдер | Марапаттау ауданға ұсыну | ДӘІЖО | 4-апта | Пед. кеңес | |
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау | |||||||||
12 | Соңғы қоңырау салтанаты | Соңғы қоңырау | Жалпылама | Оқушылар | Кешті өткізу | ДТІЖО | 4-апта | ||
13 | «Жас ұлан» жұмысын ұйымдастыру қорытындысы | «Жас ұлан» жұмысын ұйымдастыру қорытындысын талдау | Жалпылама | Жас ұлан жұмысы | Есеп беру | К.Рысбай | 4-апта | ДЖК | |
14 | Қызметкерлерді кезекті еңбек демалысына жіберу | Мұғалімдердің еңбек демалыстарының кестесін бекіту | Жеке | Қызметкер лер | Кесте, бұйрық | Ж.Қуатов | 4-апта | Бұйрық | |
15 | Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру | Жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру | Тақырыптық | Оқушылар | ДТІЖО | 4-апта | Пед. кеңес | ||
16 | Азаматтық қорғаныс бойынша жүргізілген жұмыс нәтижесі | Азаматтық қорғаныс бойынша жүргізілген жұмыс нәтижесін талдау | Тақырыптық | АҚ жұмысы | Талдау, бұйрық | М.Қалтан | 4-апта | ДЖК | |
№ | Бақылау мазмұны | Бақылау мақсаты | Бақылау түрі | Бақылау нысаны | Бақылау әдістері | Жауаптылар | Орындау мерзімдері | Қорытын дысы |
МАУСЫМ | ||||||||
І. Жалпыға бірдей білім беру жұмыстарын ұйымдастыру | ||||||||
1 | Негізгі орта білім туралы үздік аттестат, жалпы орта білім туралы үздік және жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын және «Алтын белгі» белгісін иеленген білім алушылардың тізімін бекіту туралы | Негізгі орта білім туралы үздік аттестат, жалпы орта білім туралы үздік және жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын және «Алтын белгі» белгісін иеленген білім алушылардың тізімін бекіту туралы | Тақырыптық | 9,11-сынып оқушылары | Тізімді бекіту, бұйрық шығару | Мектеп директоры | 2-апта | Пед кеңес |
2 | Негізгі, жалпы орта білім туралы аттестатты беру туралы | Негізгі, жалпы орта білім туралы аттестатты беру туралы | Тақырыптық | 9,11-сынып | Аттестат беру | Мектеп директоры | 2-апта | Пед кеңес |
3 | 9,11-сынып оқушыларын мектеп есебінен шығару туралы | 9,11-сынып оқушыларын мектеп есебінен шығару туралы | Тақырыптық | 9,11-сынып | Бұйрық шығару | Мектеп директоры | 2-апта | Пед кеңес |
4 | Еңбек практикасы және жазғы сауықтыру лагерінің қорытындысы | Еңбек практикасы және жазғы сауықтыру лагерінің қорытындысы | Тақырыптық | Ж.Асылбаева | 2-апта | Пед кеңес |