2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ » СШ Б.Токтыкожаулы
Қабылдау бөлімі :
+7(726) 4452832
+7(771) 4194826
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ
05
февраль
2024

2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ








 



«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАЛАС АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ   

БАРБОЛ ТОҚТЫҚОЖАҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ 

2023-2028  ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН 

МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ















АҚҚҰМ АУЫЛЫ

«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАЛАС АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ   

БАРБОЛ ТОҚТЫҚОЖАҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



«Келісемін»                                                 «Бекітемін» 

Қамқоршылық кеңесінің                         Кезектен тыс педагогикалық                               төрағасы                                                      кеңесте қаралды

                 А.Жамбайбеков                         29 қаңтар 2024 жыл

29 қаңтар 2024 жыл                                   Мектеп директоры               Р.Батаев

                                           29 қаңтар 2024 жыл




         БАРБОЛ ТОҚТЫҚОЖАҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ 2023-2028  ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН 

МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ























Аққұм ауылы 

«Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің 2023-2028  жылдарға арналған мектепті дамыту жоспары»


Бағдарлама паспорты


Бағдарламаның атауы

«Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің 2023-2028  жылдарға арналған мектепті дамыту жоспары» 

Бағдарламаны әзірлеу үшін негіздеме

«Білім туралы» заң 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы;
 
«Педагог мәртебесі туралы» Заңы 2019 жылғы 27   

желтоқсандағы    № 293-VІ ҚРЗ;

ҚР мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім 

беруді  дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған 

тұжырымдамасын бекіту туралы  ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 28 

наурыздағы № 249 қаулысы;

ҚР ОАМ     2022 жылғы 3 тамыздағы  № 348 бұйрығы;

    Қазақстан     Республикасы  Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы   

    28 тамыздағы № 273 бұйрығы

Бағдарламаны әзірлеуші

Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің педагогикалық ұжымы

Бағдарламаның мақсаттары 

мен міндеттері

Мақсаттары:

Оқушылардың бейімділігі мен қабілетіне қарай оқыту мен тәрбиелеу үрдісінде сапалы білім беру,  өз бойына жалпыадамзаттық құндылықтарды, ұлтжанды, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырған жеке тұлғаның  білім алып, тәрбиеленуіне  жайлы орта қалыптастыру.


Міндеттері:

1 міндет. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру;

2 міндет. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту;

3 міндет. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру;

4 міндет. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту;

5 міндет. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру;

6 міндет. Білім сапасын бағалау;

7 міндет. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу

Бағдарламаны іске асыру мерзімдері

мен кезеңдері

1-ші кезең: 2023-2024 оқу жылы;

2-ші кезең: 2024-2025 оқу жылы; 

3-ші кезең: 2025-2026 оқу жылы;

4-ші кезең: 2026-2027 оқу жылы;

5-ші кезең: 2027-2028 оқу жылы;

Қаржыландыру көздері

Мемлекеттік білім беру мекемелері үшін;

Республикалық және (немесе) жергілікті бюджеттердің қаражаты;

Демеушілік көмек;

ҚР заңнамасында тыйым салынбаған басқа көздерден қаржыландыру.









Кіріспе


Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің 2023-2028 жылдарға арналған даму бағдарламасы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығы негізінде жасалды. Даму бағдарламасы мектептің маңызды құжаты болып табылады. Даму – бұл өзгеріс, ал даму бағдарламасы – өзгеріс бағдарламасы.

Мектепті дамыту бағдарламасы – бұл өз функцияларының, сапалары  мен құрылымының ерекшелігімен айқындалатын, бағдарламалық   нысаналы тәсілдің негізгі қағидаттары мен әдістеріне сәйкес қалыптастырылатын және іске асырылатын нысаналы бағдарламалардың бір түрі.

Мектептің  даму бағдарламасы негізінде «Педагогикалық менеджмент-оқу процесін басқарудың негізі» басымдығы басшылыққа алынды.  Мектептің даму жоспарының ортақ тақырыбын құруда ата-аналар, педагогтар,білім алушылармен жүргізілген  сауалнама қорытындылары, «оқушы үнінен» анықталған қажеттіліктер негізге алынды. Мектептің  даму жоспары мектеп көшбасшыларымен, фокус тобымен, білім алушылардың заңды өкілдерімен талданып, қамқоршылық кеңестің отырысында кеңес мүшелерімен  келісілді, мектеп директорымен бекітілді. 

































ІІ бөлім. Ағымдағы жағдайы мен ұзақ мерзімді мақсаттарды ескере отырып, мектепті дамыту перспективаларының сипаттамасы


Мектеп қызметінің ағымдағы жағдайына қысқаша сипаттама: Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің ғимараты 1988 жылы пайдалануға берілген; 689 оқушыға арналған. 


Талас ауданы әкімдігінің білім бөлімінің «Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің аннотациясы


 
Мектептің атауы:

«Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі»   коммуналдық  мемлекеттік мекемесі

Мектеп директоры

Батаев Руслан Карсанович,  еңбек өтілі – 32  жыл, 5 ай

Мекен жайы

Қазақстан  Республикасы, Жамбыл облысы, Талас ауданы, Аққұм ауылы, Т.Төлебаев     көшесі

№ 47

Тел:8-726-44- 5-28-32; электронды мекен жайы:

toktyqozhauly@yandex.kz,

пошта индексі:  080805

Пайдалануға берілген жылы

1988 жыл

Жобалық сыйымдылығы

689 орындық

Мектептің түрі

Жалпы орта білім беретін білім мекемесі, шектеусіз мерзімге құрылған. Мекеме Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесінің негізгі бөлігі болып табылады және Қазақстан Республикасының барлық азаматтарына мемлекет белгілеген құқық пен жалпыға бірдей міндетті стандарт көлемінде ақысыз орта білім алу мүмкіндігін береді

Типтік / бейімделген

типтік

Оқыту тілі

қазақ

Оқушы саны:

1-11 сыныптарда

226

Педагогтардың жалпы саны

Мектепте жалпы мұғалім саны   – 41

Оның ішінде: 

- жоғары білімді –39

- орта арнаулы білімді –2

- жоғары санатты мұғалімдер – 0

- педагог-зерттеушілер –10

- педагог-сарапшылар –10

- педагог-модераторлар – 14

- педагог – 5

Жас мамандар саны –2

Кіші қызметкерлер 

30

Материалдық-техникалық жабдықталуы

Оқу бөлмелерінің саны – 30

Оның ішінде-

Компьютерлік сынып- 1

мультимедиялық кабинет - 1

Робототехника кабинет – жоқ

Жаңа модификациялы кабинет саны – 3 (физика, химия, биология)

Компьютер саны - 77

Спорт залы - 1

Мәжіліс залы - 1

Шеберхана - 2

Кітапхана - 1

Асхана – 1 

Медкабинет - 1

Ыстық тамақпен қамтылған оқушы саны

Барлық оқушы - 153

Оның ішінде:

1-4 сыныптар –     103

Аз қамтылған -50

Электронды почта

toktyqozhauly@yandex.kz


Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің   2023-2024 оқу жылындағы әлеуметтік паспорты

Әлеуметтік санаттар

саны

%

1

Барлық оқушылар

225

100

2

Отбасы түрі бойынша:

155

100

3

Толық отбасылар

130

83

4

Толық емес отбасылар

4

1,7

5

Анасы жоқ балалар

2

0,8

6

Әкесі жоқ балалар

8

3,5

7

Көпбалалы отбасы

52

33,5

8

Аз қамтамасыз етілген отбасы

10

6,4

9

Жетім балалар,ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар

0

0

10

Мүгедек балалар,мүмкіндіктері шектеулі балалар

1

0,04

11

Азаматтығы жоқ білім алушылар

0

0

12

Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар

0

0

13

Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар

0

0

14

Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар

0

0


Ата-аналарының білімі:



15

Жоғары, жоғары білімнен кейінгі

85

33

16

Техникалық және кәсіптік

36

14

17

Орта

140

54


Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебінің 2023-2024 оқу жылындағы білім алушылар туралы мәлімет

Білім алушылар саны

Ұлы

Қызы

Барлығы

1-11 сынып білім алушылар саны:

117

109

226

Даярлықтағы білім алушылар саны:

7

8

15

1-4 сынып білім алушылар саны:

47

56

103

5-9 сынып білім алушылар саны:

44

59

103

10-11 сынып білім алушылар саны:

11

9

20

1-сынып бітіруші саны:

11

13

24

4-сынып бітіруші саны:

13

21

34

9-сынып бітіруші саны:

7

7

14

11-сынып бітіруші саны:

3

3

6

ҰБТ баратындар саны:

3

3

6

1-ауысым бала саны:

117

109

226





Ағымдағы жылдағы оқу сатылары бойынша білім сапасының көрсеткіштері

Оқыту кезеңдері

2022/2023 оқу жылы

2023/2024 оқу жылы

Динамика

Білім алушы саны

Білім сапа %

Білім алушы саны

Білім сапа %

Білім алушы саны

Білім сапа %

1–4 сынып

101

47,5%

103

51,5%

+2

+4%

5–9 сынып

103

60,2%

103

58,3%

 0

-1,9%

10–11 сынып

16

68,8%

20

60%

+4

-8,8%



Ағымдағы оқу жылының қорытындысы бойынша сапаны талдау


2022/2023 оқу жылы

2023/2024 оқу жылы

Динамика

2–4 сынып

Білім алушы саны

101

103

+2

Үздіктер саны

19

25

+6

Екпінді саны

29

28

-1

Білім сапа % 

47,5

51,5

+4%

5–9 сынып

Білім алушы саны

103

103

+0

Үздіктер саны

20

15

                -5          

Екпінді саны

42

45

+3

Білім сапа %

60,2

58,3

-1,9%

10–11 сынып

Білім алушы саны

16

20

+4

Үздіктер саны

2

5

+3

Екпінді саны

2

7

+5

Білім сапа %

68,8%

60%

-8,8%

2–11 сынып

Білім алушы саны

225

226

+1

Үздіктер саны

46

45

-1

Екпінді саны

79

80

+1

Білім сапа %

63,5%

61,9%

-1,6%


Білім алушылардың үлгерімі білім сапасының салыстырмалы сипаттамасы


2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

Барлық білім алушылар

1-11-сыныптар

225

226

Білім сапасы

63,5%

61,9%

Үлгерім

100%

100%

Үздіктер

46

45

Екпінділер

79

80


Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат

Жастары бойынша

1

30 жасқа дейін

2

4,8%

2

31 - 45 жас аралық

21

51,2%

3

45 – 60 жас аралық

18

44%


Қорытындысы:

41

100%


Жұмыс өтілі бойынша педагогтерді бөлу

1

3 жылға дейін

2

4,9%

2

4 - 6

2

4,9%

3

7– 10

6

14,6%

4

11 – 15

7

17,1%

5

16 – 20

10

24,2%

6

21 – жоғары

14

34,1%


Қорытындысы:

41

100%


Педагогтерді біліктілік деңгейлері бойынша бөлу

Барлық педагогтар

Өлшем бірлігі

оның ішінде санаттар бойынша

оның ішінде біліктілік деңгейлері бойынша

Барлығы

Жоғары

Бірінші

Екінші

Санат жоқ

Барлығы

Педагог-модератор

Педагог-

сарапшы

Педагог-зерттеуші

Педагог-

шебер

41

адам

7

0

1

1

5

34

14

10

10

0

%

17,1%

%

2,4%

2,4%

12,2%

82,9%

34,1%

24,4%

24,4%

%


Педагогтерді білім  деңгейлері бойынша бөлу

Барлық 

Педагог

тар

өлшем бірлігі

оның ішінде білім  деңгейлері бойынша

Арнайы  - орта / техникалық және кәсіптік

Орта білімнен кейін

Жоғарғы 

Жоғары  оқу орнынан кейінгі (магистратура)

Жоғары  оқу орнынан кейінгі (PhD 

докторантура)

41

адам

2

0

39

2

0

%

4,9%

0%

95,1%

4,9%

0%



Педагогтардың 93,44% -ы жоғарғы білім бар және 2 магистр бар, 1,6% - ы орта арнаулы білімді мұғалімдердің деңгейі  бар.

Мектепте 226 оқушы білім алып, 74 қызметкер қызмет етуде. Оның ішінде 41 мұғалім жұмыс атқаруда. Сапалық құрамына тоқталатын болсақ барлық мұғалім жоғары білімді, біліктілік санаттарына  тоқталатын болсақ, педагог-зерттеуші 10-24,4 %, педагог-сарапшы 10-24,4%, педагог-модератор 14-34,1%, педагог 5-12,2%, педагог-магистр дәрежесінде 2-0,05% құрайды. 

Кәсіби құзыреттілікті арттыру мақсатында мектеп педагогтары біліктілікті арттыру курстарынан, проблемалық курстардан өтеді. Мектеп мұғалімдері келесі біліктілікті арттыру курстарынан өтті: педагогтердің 90%-ы кестеге сәйкес біліктілікті арттыру курстарынан өтті. Деңгейлік курстар мен мектеп тренерлері курстарынан өткен мұғалімдер саны педагогтердің жалпы санының 31,7% - ын құрайды. 

 Жыл сайын мектеп оқушылары 100 % оқу үлгерімін, 63,5% білім сапасын көрсетіп отыр. Соңғы 3 жылды салыстырғанда, білім сапасы + 1,7 пайызға өсу динамикасын көрсетіп отыр. 




Кадрлық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

-Мұғалімнің әдістемесін жетілдіруге арналған курстарды ұйымдастыру;

- педагог қызметкерлер-

дің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету;

 -кадрларды даярлаудың үш деңгейлі жүйесі;

  -қабылданатын шешімдердің айқындылығы

-Мұғалімнің өзіндік (пәндік білім, әдістеме) ізденісі;

 -Мұғалімнің ішкі уәжбен жұмыс жасамауы;

-Жас мамандардың жауапкершілігі

-Пәндік-тілдік оқыту бойынша жаратылыстану бағытындағы пәндерді кіріктіріп оқыту (В1,В2,С деңгейімен сертификатталған мұғалімдері)

- Тренерлер мен курста бірге оқыған әріптестермен 

кез-келген уақытты байланысқа шығу, пікір алмасу мүмкіндігі

-Мектеп тренерлері оқытқан мұғалімдердің өз тәжірибесіне рефлексивті есеп жаза алмауы;

-Мұғалімнің ішкі уәжбен санаспауынан, мектеп рейтингінің төмендеуі

Материалдық-техникалық ресурстар

Ішкі мықты жақтары


Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Интернет желісіне қосылған қазіргі заманғы оқу кабинеттерінің, компьютерлік сыныптардың, спортпен айналысу үшін жағдайлардың, тамақтану, медициналық қызмет көрсетумен қамтамасыз етілуі;

Оқулықтармен, оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі

Турникетпен қамтамасыз етілмеуі, проекторлардың жарамдылық мерзімінің өтуіне байланысты жаңарту қажеттілігі

Жасанды көгалдандырылған  футбол алаңын жасау мүмкіндігі;

Пән кабинеттеріндегі компьютерлерге білім платформаларының жинақ материалын енгізу

Осал обьект ретінде қауіпсіздік шарасын күшейту (турникет, арнайы қауіпсіздік маманы)

Ақпараттық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Интернет арқылы сабаққа қатысты ресурс алады;

Электронды почтаны пайдаланады;

Күнделік.кз, opiq-Электронды оқулықтарzoom.us т.б платформаларды біледі, пайдаланады

- Барлық ұстаздардың сайттарды пайдаланбауы;
 -Басқарушы қызметін автоматтандыруды ұйымдастыру;

- Электронды оқулық opiq.kz жазылым бойынша сыныптардағы кейбір тақырыптардың сәйкес келмеуі
 
 

-Педагогтердің пәндік құзыреттілігін арттыру үшін ақпараттық ресурстар мен білім беру сайттарын пайдалану;

Электронды оқулық opiq.kz мұғалімдердің сабақта жиі қолдануы;

-Ата-аналар мен оқушылардың мектеп интернет-ресурстарын соның ішінде мектеп сайтын тұрақты пайдаланбауы;
 - Бала психикасына әсер ететін     жағымсыз сайттардан 
келетін қауіп-қатер; 

Әлеуметтік желілерге әуестенетін оқушылардың қатары артуы;

Тәрбие мен білім сапасына әсер етуі;

Құпия ақпарттардың қолжетімділігі;

Виртуальды өмірге әуестігі

Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

-Стратегияларды қолдануы;

-Зерттеу тақырыбының өзектілігіне мән береді;

- Іс -әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыруы;

-Сабақты зерттеу тәсілін барлық сыныптарға еңгізу

- Іс-әрекеттегі зерттеу, коучинг, тәлімгерлік тәжірибеде өз дәрежесінде жүргізу;

-Өз тәжірибесіне рефлексивті талдауы, өзіндік бағалауы


-Инновациялық жобаларды тәжірибеде ықпалдастырып, жұмысын жақсарту;

-Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстан өткен мұғалімнің дәстүрлі сабақтан арыла алмауы;

Білім беру мазмұнын іске асыру

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

-Мұғалімдердің оқу мен оқытудың жаңа жүйесін меңгеруі;

-Мұғалімнің ішкі уәжбен жұмыс жасамауы;

--Мұғалімдердің шығармашылық (авторлық бағдарлама, электронды жинақ, әдістемелік құралдар) жұмысқа өз дәрежесінде көңіл бөлу;

-Кәсіби білімін жетілдіру курстары(ішкі,сыртқы).

Мұғалімдердің авторлық бағдарлама, электронды жинақ, әдістемелік құралдарын жарыққа шығара алмауы;

-Педагогикалық(кәсіби) құзыреттілігінің төмендігі;

-Білім алушылардың пәнге деген қызығушылығы мен пәндік білімдерінің төмендеуі;

Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Білім алушылар аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың жүлдегерлері. 

Пәндік олимпиада, шығармашылық байқаулар мен ғылыми жобалар жеңімпаздарының     санының артуы.

Республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадаларда білім алушылардың жүлделі орындардың аз болуы

Жоғары оқу орындарының оқытушыларын, білім алушылардың зерттеу және шығармашылық жұмыстарына басшылыққа тарту. Білім алушылардың білім беру және шығармашылық жобаларға, желілік мастер кластарға, сырттай мектептерге қатысуын ұйымдастыру

Әлеуметтік желідегі ақпараттарды тиімсіз пайдалану






Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиенің барлық бағыттарының қамтылуы

Жалпыадамзаттық құндылықтардың отбасы тәрбиесіндегі маңызын ұғындыру 

-Ата-аналармен тығыз байланыс орнату;

-мектептің  тыныс-тіршілігімен таныстырып отыру;

Ата-аналардың іс-шараларға, жиналыстарға қатысу белсенділігінің төмендеуі; 

Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Мектептегі дене шынықтыру, қосымша  салауатты өмір салтын дәріптейтін үйірме секциялардың, сабақ үстіндегі және үзілістегі  сергіту сәттері, би флеш-мобтары арқылы үйлестіруге болады. 

Спорттық сайыстар, отбасылық көңілді старттар, табиғат аясында демалыс саяхаттары мектеп тәрбие жұмысында қарастырылған.

Әр түрлі өмір салтын        қалыптастырушы сайыстар негізінде оқушылар сабақтан көп босайды,  білім олқылықтары пайда болады

Гаджеттер арқылы бағдарламаларды орнатып әр түрлі фитнес немесе дұрыс тамақтану, жаттығу үлгілерін күн тәртібі бойынша енгізіп, сол арқылы салауатты өмір салтын қалыптастыруды іске асыру қолайлы.

Гаджеттерге тәуелділіктің оқушылар белсенділігіне кері әсері













III. Мектептің миссиясы, мақсаттары мен міндеттері

Мектептің миссиясы: Адамгершілік құндылықтары жоғары, үздіксіз білім алуға қабілетті, жаһандық өзгерістер жайлы таным-түсінігі қалыптасқан, зерттеушілік дағдылары дамыған патриот тұлғаны тәрбиелеу


Мектептің пайымы:   Жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту


Мектептің  мақсаты:  Жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту


Мектептің  міндеттері:

1. Сындарлы оқыту негізінде білім алушылар мен педагогтардың бағалау жүйесінің сапасын жақсарту.

2. Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту.

3. Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.

4.Экономика қажеттіліктеріне және өңірлік ерекшеліктерге сәйкес кәсіптік даярлықты қамтамасыз ету.

5. Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.

6.  Цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру.

7. Білім беруді басқару және қаржыландыру жүйесінің вертикалін енгізу.

8. Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту.


IV. Мектепті дамытудың басым бағыттары (басымдықтары)

Бағыттары 

Басымдықтар 

Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту


Басымдық 1

Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қолдау көрсету, педагогикалық қызметкерлердің үздіксіз дамуы

Басымдық 2 

Педагогтарға қажетті пәндік, психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік құзіреттердің оңтайлы ара-қатынасын қамтамасыз ету. Педагогтардың алған білімдері мен дағдыларын педагогикалық ұжымда таратуды қамтамасыз ету.

Басымдық 3 

Зерттеу дағдыларын жетілдіру, басқа педагогтармен тәжірибе алмасу

Басымдық 4

Педагогикалық қауымдастықты білім беруді және талантты педагогтерді қолдау үлесі

Басымдық 5

Педагогикалық қауымдастықты білім беруді және талантты педагогтерді қолдау үлесі

Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.


Басымдық 1

Білім алушылардың әл-ауқатын бағалауға және жағдайын жақсартуға өлшемшартты тәсіл қолдану 

Басымдық 2

Зорлық-зомбылықтың алдын алу және оған ден қою. Буллингті болдырмау мақсатында білім беру ұйымдарының  психологиялық қызметі мен татуласу қызметтерін күшейту 

Басымдық 3

«Тәуекел тобындағы» білім алушыларды ерте анықтау және оларға уақытылы көмек көрсету

Басымдық 4

Білім беру ұйымдары ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар білім алушыларға жағдай жасау 

Үздік практикалар негізінде білім алушылардың білім сапасын бағалау жүйесін  тиімді қолдану


Басымдық 1

Өлшемшарттық бағалау жүйесін жетілдіру

Басымдық 2

Ішкі бағалаудың объективтілігін арттыру 

Басымдық 3

Әрбір деңгейінде (бастауыш,негізгі орта,жалпы орта) әкімшілік бақылау  негізінде білім алушылардың дағдыларын меңгеру срезін жүргізу

Мектепті  цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру

Басқару және қаржыландыру жүйесі

Басымдық 1

Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын енгізу

Басымдық 2

Мектеп  қызметінің тиімділігі мен ашықтығын арттыру

Басымдық 3

«Ашық бюджет» жобасының қолжетімділігі 

Мектептің  ғылыми зияткерлік әлеуетін нығайту.

Басымдық 1

Білім алушыларды  ғылымға белсенді тарту мақсатында жас ғалымдар қауымдастығын құру 

Басымдық 2

Дарынды білім алушылардың дамуына жағдай жасау 




























V. Бағдарламаны іске асыру тетіктері

Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді  жаңғырту

      Оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға педагогтерді ынталандыруды күшейту үшін олардың еңбек жағдайын жақсарту.

      Педагог еңбегінің беделін арттыру мақсатында мектептің білім беру жүйесінде материалдық және материалдық емес ынталандыру шараларының кешені іске асырылатын болады.

       Оқытуды, оқу-әдістемелік, оқу-тәрбие, ұйымдастыру-педагогикалық қызметті қамтитын мұғалімнің еңбегін нормалау жүйесі зерделенеді және әзірленеді.

      Біліктілікті арттыру курстары бағдарламаларының мазмұны педагогикалық қызметтің барлық түрлерін іске асыру үшін педагогке қажетті пәндік, психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік және басқа да құзыреттердің оңтайлы арақатынасын қамтитын болады. Курстардың бағдарламалары педагогтің алған білімдері мен дағдыларын педагогикалық ұжымда каскадтық таратуды қамтамасыз етуге арналған компоненттен тұратын болады. Курс бағдарламаларының сапалы мазмұны білім алушылар білімдерінің сапалы өсуіне ықпал етеді.

      Кәсіптің беделін арттыруға ықпал ететін ақпаратты орналастыру, "Үздік педагог","Қазақстанның үздік мұғалімі" республикалық конкурстарына қатысу арқылы педагогтің оң бейнесін қалыптастыру бойынша кешенді жұмыс жүргізілетін болады.

Сапалы қосымша білім алуға қол жеткізуді арттыру.

         "Ұшқыр ой алаңы" оқушылардың дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру жоспарлануда.  Мектепте дебаттық клубтар ашылады. "Қоғамға қызмет" волонтерлер жобасының әлеуметтік жобаларын іске асыру жоспарлануда.

Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету

       Балаларға қатысты және олардың арасындағы зорлық-зомбылықты жасырмау үшін жыл сайын кәмелетке толмағандарға қатысты және олардың арасында зорлық-зомбылық деңгейін айқындау бойынша тиісті әлеуметтік зерттеулер жүргізілетін болады. Мектептің зорлық-зомбылықтың алдын алу және оған ден қою, сондай-ақ оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық туралы хабардарлықты арттыру үшін өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу жөніндегі іс-шаралар кешені жүзеге асырылатын болады.

      Қауіпсіздік  жағдайларын жасау  мақсатында мектепті  бейнебақылау жүйесімен, оның ішінде мектеп ас блоктарын жарақтандыруды 100 %-ға дейін жеткізу, сондай-ақ қолайлы жағдайлармен және т.б. қамтамасыз ету жоспарланып отыр.

      "Тәуекел тобындағы" балаларды ерте анықтау және оларға уақтылы көмек көрсету, буллингті болдырмау мақсатында мектептің   психологиялық қызметі мен медиация қызметтері күшейтіледі.

       Балалардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру басым бағытқа ие болады. Мектеп әлеуметтік жағынан осал, аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларға, "тәуекел тобындағы" балаларға, девиантты мінез-құлықты балаларға арналған жазғы лагерьлердің тақырыптық ауысымдарын ұйымдастыратын болады.

      Білім беру сапасын бақылаудан оны қамтамасыз етуге көшу мақсатында мектептің білім сапасын бағалау және әдістемелік қолдау жүйесінің тетіктері жетілдіріледі. Мектептің педагогтарына қойылатын жаңа талаптар енгізіледі.

Академиялық рейтинг білім алушының бейінді пәндер бойынша оқудағы жетістіктерін: пәндердің тіркелген жинағы бойынша білім мен қолданбалы біліктіліктер деңгейін көрсетеді білім алушылардың оқу нәтижелері үшін жауапкершілігін, оқуға деген саналы көзқарасын, ББЖМ  мен ҰБТ-ны сәтті тапсыруға деген ынтасын арттыруға;  жалпы мектептің оқу қызметінің нәтижелілігін арттыруға ықпал ету.

Жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын табысты меңгерген оқушылар үлесінің серпінін көтеру мақсатында   өлшемшарттық бағалау жүйесін жетілдірілетін болады. Оқушыларды ішкі бағалаудың (формативті және жиынтық бағалар, балдар) объективтілігін арттыру жұмысы жалғасады.

       Мектептің   әрбір деңгейінде (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің) білім алушылардың дағдыларын меңгеру срезі енгізілетін болады. Функционалдық сауаттылықты бағалаудың басымдықтары математикалық, жаратылыстану-ғылыми, оқырман және компьютерлік сауаттылық болады.

Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету

      Білім берудің барлық деңгейлеріндегі тәрбие мен оқыту жүйесі бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдеріне құрылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптарды:отбасын, білім беру ұйымы мен қоғамды кеңінен тарта отырып, кешенді түрде жүргізілуі тиіс. Бұл ретте білім алушылардың ата-аналарымен және заңды өкілдерімен тұлғааралық өзара іс-қимылдарды кеңейтуге және өзара жауапкершілік қағидаты бойынша ынтымақтастық құруға назар аударған жөн.

      Мектептің  оқу-тәрбие процесінде отбасы құндылықтары мен отбасы институтының маңыздылығы дәріптелетін болады. "Ата-аналар мектебі" бастамасын іске асыру жүргізіледі, отбасылық тәрбие мәселелерінде психологтардың, сынып жетекшілерінің және директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру жүргізіледі.  "Жастар мен жасөспірімдердің репродуктивті денсаулығын және қауіпсіз мінез-құлқын қорғау", "Аналар мектебі", "Әкелер мектебі" жобалары енгізілген.

      Ұлттық және отбасылық құндылықтарды дамытуға, балаларды тәрбиелеуде отбасының рөлін арттыруға бағытталған "Құндылықтарға негізделген білім беру" жобасы іске асырылатын болады. Оқыту мен тәрбиеге құндылық-бағдарлы көзқарас мектеп климатында, мәдениетінде, барлық қызметкерлердің мінез-құлқында және қарым-қатынасында көрініс беретін мектептің  ажырамас бөлігі болып табылады. Білім алушыларға патриоттық тәрбие беру мақсатында әскери-патриоттық клубтың рөлі күшейтіледі. Оқушыларды бұқаралық спорт түрлерімен қамтуды арттыру жұмыстары жалғастырылады. 

Мектеп  қызметінің тиімділігі мен ашықтығын арттыру үшін басқарудың алқалық органдарын: мектептің  қамқоршылық кеңесін дамыту жалғастырылады."Ашық бюджеттер" жобасын қолдайды, мектептің сайтында тиісті ақпарат қолжетімді болып табылады.





VI бөлім Күтілетін нәтижелер:

  • Педагогикалық ұжымның инновациялық қызметті жалғастыруға деген ынтасының қалыптасуы;
  • БҰ қызметкерлерінің барлық санаттарының ақпараттық технологиялар саласындағы біліктіліктің қажетті деңгейіне жетуі. 
  • Бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуші іскер қасиеттерге ие шығармашылық зиялы тұлғаны қалыптастыру мен дамытуды қамтамасыз етуші білім беру ортасын құру; 
  • Бейіндік оқытудың икемді жүйесінің болуы;
  • Білім алушылардың өз бетімен білім алуының қажетті шарты рөлін атқаратын ғылыми ойлау стилінің қалыптасуы; 
  • Олимпиадалар мен шығармашылық конкурс жеңімпаздары санының артуы;
  • Мектепті ерекше үлгідегі аттестатпен бітірген түлектер санының артуы;
  • Кәсіптік білім беру ұйымына түскенде түлектердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру;
  • Мектептің тәрбие жүйесін жетілдіру;
  • Мазмұны тұлғалық бағдарлау қағидаттарының, фасилитацияның, ізгілендіру мен қоғамдандырудың, мәдени сәйкестігінің негізінде құрылған авторлық оқу бағдарламаларын әзірлеу; 
  • Ата-аналардың бала тәрбиесі үшін жауапкершілігін арттыру.




VII бөлім. Барбол Тоқтықожаұлы атындағы  орта мектебінің 2023-2028 жылдарына арналған нысаналы индикаторлары


№ 

Нысаналы индикаторлар

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезеңде

2023-2024
 оқу жылы

2024-2025
 оқу жылы
 
 

2025-2026
 оқу жылы
 
 

2026-2027
 оқу жылы
 
 

2027-2028
 оқу жылы

1 міндет. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

«Педагог-зерттеуші», «педагог-шебер»
 санаттары бар педагогтердің үлесі

%

24%

31%

36%

43%

56%

2

Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеген
 (қатысатын) мектеп білім алушыларының  үлесі

Саны

2

3

4

5

7

3

Магистр дәрежесіндегі педагог кадрлардың үлесі

Саны

2

3

4

5

6

4

Кәсіби біліктілігін арттыру курсынан өткен педагог кадрлардың үлесі

%

73

80

85

87

92

2 міндет. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

Оқушыларды пәндік және электронды оқулықтармен, оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету

%

100%

100%

100%

100%

100%

2

 Кең жолақты интернетке қосылу

Мбит/

сек

20Мбит/

сек

20 Мбит/  сек

30Мбит/

 сек

30Мбит/ сек

30Мбит/ 

сек

3

Жаңа модификациядағы  лингафон, мультимедиа кабинеттерінің санын арттыру                

Саны  

0

1

2

2

2

4

"Робототехника"  кабинетін ашу  және кабинет санын арттыру

Саны

1

1

1

2

2

5

STEAM зертханасын ашу

Саны

0

0

1

1

2

3 міндет. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

Волонтерлік қызметті қолдау

Саны 

5

7

8

10

20

2

Жастардың ғылыми-зерттеу әлеуетін арттыру

Саны 

1

2

2

3

5

3

Тұлғалық даму және бос уақытты тиімді өткізу

Саны 

5

5

6

6

10

4 міндет. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Қызметті жүзеге асыру: 

- Қамқоршы

- Педагогикалық кеңестің 

- Əдістемелік кеңестің 

- Мектептің аттестациялық комиссиясының 

- Ата-аналар комитетінің 

- Оқушылар кеңесінің

Саны 

4

4

4

4

4

2

Директорлар кеңесі отырыстарының қорытындылары бойынша хаттамалық шешімдерді орындау

10

10

10

10

10

10

3

Мектептің мықты жəне əлсіз тұстарына мониторинг жүргізу

Саны 

2

2

2

2

2

4

Түлектер қауымдастығы мүшелерінің кездесулерін ұйымдастыру

Саны 

1

2

2

3

4

5 міндет. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру


 Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында құндылықтарға негізделген   тәрбие жұмысын ұйымдастыру   

Саны

15

25

30

35

40


Азаматтық және патриоттық деңгейін арттыру мақсатында ұйымдастырылған қоғамдық қызметке,оның ішінде білім алушылардың өзін-өзі басқаруы және     кітап оқу арқылы тартылған білім алушылардың үлесі

Саны

50

60

70

80

100


Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының аясында “Даналық клуб” мектебінің жұмысын арттыру

Саны

8

8

10

12

15


Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында әлеуметтік жобаларының санын арттыру

Саны 

3

5

7

9

10


 Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында құндылықтарға негізделген   тәрбие жұмысын ұйымдастыру   

Саны

15

25

30

35

40

6 міндет. Білім сапасын бағалау

1

Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша оқыту сапасы (білім беру ұйымдарының орташа көрсеткіші)

%

61

62

63

64

65

2

 Қоғамдық -гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша оқыту сапасы

%

61

62

63

64

65

3

«Алтын белгі» төсбелгісі иегерлерінің үлесі

Саны 

0

1

2

2

3

4

Үздік аттестатқа ие болған мектеп бітірушілердің үлесі

Саны 

3

3

3

4

5

5

Жоғары оқу орындарына түсу үшін мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген мектеп бітірушілердің үлесі

Саны 

6

10

12

14

15

6

Негізгі мектеп курсы бойынша үздік куәлік алған негізгі мектеп бітірушілерінің үлесі

Саны 

3

3

4

4

5

7 міндет. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу

1

Халықаралық, Республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі.

Саны 

1

2

3

4

5

2

 Кәсіби байқаулар жеңімпаздарының үлесі

Саны

1

2

2

3

5

3

Авторлық шығармашылықпен айналысатын мұғалідер үлесі (авторлық бағдарлама, оқу- әдістемелік құралдар, оқулық т.б.)

Саны

2

3

4

5

6

4

Іс-тәжірибелері республикалық, өңірлік, аудандық /қалалық / деңгейлерде таратылған педагогтердің үлесі (конференциялар, семинарлар, мастер-кластар, коучингтер және т.б.).

Саны

2

3

4

5

6





2023–2024 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Біліктілік арттыру курстарынан өту

Жаңа білім үйрену

Қаңтар-шілде, 2024

Мұғалімдер

ДҒӘІЖО

Білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін меңгереді

2

Шебер, зерттеуші педагогтерін үлесін арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жылына екі рет

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

ДҒӘІЖО

Жобалық жұмыстармен айналысатын педагогтер саны артады

3

Педагогтерге арналған олимпиадалар, жобалар мен идеялар байқаулардағы жүлдегерлер санын арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жыл бойы

Педагогтер

ДҒӘІЖО,

Бірлестік жетекшілері

Жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді меңгерген педагогтер саны артады

4

Өз тәжірибесін басқа мектептерге тарату 

Өз тәжірибесін тарату мақсатында  нәтижелерімен бөліседі, тәжірибені жақсартады

Жыл бойы

Семинар-тренинг, коучинг, зерттеу сабақтары,бірлескен сабақ

ДҒӘІЖО

Пән мұғалімдері

Педагогтар өз тәжірибесін тарату мақсатында өз нәтижелерімен бөліседі, тәжірибені жақсартады.


2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

Мектеп кітапханасындағы кітап қорын толықтыру

Білім берудегі кедергілерді болдымау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі, кітапханашы

Кітапханашы

Оқулықпен, көркем әдебиетпен, әдістемемен қамтамасыз етіледі

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1.

Жаңа педагогикалық технологияларды оқыту ісінде енгізу, қолдану мәселелері бойынша жас мамандарға сауалнамалар жүргізу

Кәсіби құзыреттілікті дамытуға ынталы мамандарды анықтау

Наурыз 2024 ж.

1-3 жыл еңбек өтілі бар педагогтер

Педагог-психолог

Кәсіби шеберлік пен біліктілікті арттыруға қабілетті педагогтер анықталады

2.

Өзін-өзі басқару ұйымының ұйымдастыруындағы шаралар

Білім алушыларды тәрбие үдерісін басқаруға тарту

Жыл бойы

9-11 сынып оқушылары

ДТІЖО,тәлімгер

Озат, белсенді оқушылардың саны артады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Мұғалімдерді білім саласындағы жаңа бағыттағы өзгерістермен, бағдарламалардың мазмұны, жаңа оқулықтар, әдістемелік оқыту кешендері, нормативтік құжаттармен ақпараттандыру

Нормативтік құжаттардың білім беру стандартына сай болуын қамтамасыз ету 

қыркүйек, қаңтар

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

Мектеп әкімшілігі

Нормативтік құжаттар талапқа сай жүргізіледі

2

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау

Халықаралық зерттеулердегі білім сапасын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ДҒӘІЖО

Халықаралық зерттеулердегі сапа көрсеткіші өседі

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Бірыңғай тәрбиелі, әрбір үштік одақ (педагог-оқушы-ата-ана)  мүшесіне қарым-қатынас пен қызметі жағымды ахуал әкелетін  орта – мүдделес  ұжым құру

Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты нығайту

Наурыз, сәуір, 2024 

Сынып жетекшілер, оқушылар, ата-аналар

ДТІЖО

Педагог-оқушы-ата-ана арасындағы байланыс нығаяды

2

Білім алушылардың бос уақытын тиімді пайдалануға бағытталған шараларды өткізу

Сабақтан тыс уақытта оқушылардың бос жүруін болдырмау 

Жыл бойы

Оқушылар, сынып жетекшілер

ДТІЖО

Оқушылар уақыттарын тиімді пайдалануға дағдыланады

6. Білім мазмұны және оның сапасын жақсарту

1

Білім сапасын арттыруда инновациялық технологияны қолдану, әр мұғалімнің таным белсенділігін көтеруге бағытталған  оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін барынша енгізу

Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады


Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндердің берілісін зерделеу

Оқушылардың математикалық сауаттылық және мұғалімдердің пәндік құзыреттіліктерін дамыту, олқылықтармен жұмыс жасау

Қыркүйек

Пән мұғалімдері, оқушылар

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Олқылықтармен жұмыс жасау арқылы сапа көрсеткіші артады

2024–2025 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Біліктілік арттыру курстарынан өту

Жаңа білім үйрену

Қаңтар-шілде

Мұғалімдер

ДҒӘІЖО

Білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін меңгереді

2

Шебер, зерттеуші педагогтерін үлесін арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жылына екі рет

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

ДҒӘІЖО

Жобалық жұмыстармен айналысатын педагогтер саны артады

3

Педагогтерге арналған олимпиадалар, жобалар мен идеялар байқаулардағы жүлдегерлер санын арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жыл бойы

Педагогтер

ДҒӘІЖО 

Бірлестік жетекшілері

Жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді меңгерген педагогтер саны артады

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1.

Мектептің электронды кітапхана қорын құру

Мектеп кітапханасын оқушыларға, педагогтерге, ата-аналарға қолжетімді ету

Жыл бойы

Педагогтер, оқушылар, ата-аналар

Мектеп кітапханашысы

Мектеп кітапханасы оқушыларға, педагогтерге, ата-аналарға 24/7 қолжетімді болады

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

2

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау

Халықаралық зерттеулердегі білім сапасын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ДҒӘІЖО.

Халықаралық зерттеулердегі сапа көрсеткіші өседі

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингілеуге дайындықты күшейту

ББЖМ нәтижелерінде көрсеткішті арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері, 4-9 сынып оқушылары

ДОІЖО

ББЖМ көрсеткіштері артады

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдарына мүшелер санын арттыру

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдарына мүшелер санын арттыру

Қазан 

Оқушылар, тәлімгер, сынып жетекші

ДТІЖО,тәлімгер

Өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігі артады

2

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру аясындағы шараларды көбейту 

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру

Жыл бойы

Оқушылар, ата-аналар

ДТІЖО

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасы іске асырылады

6. Білім мазмұны және оның сапасын жақсарту

2

Ғылыми- әдістемелік жобалар және соған сәйкес шығармашылық топтар құру, жетекшілерін тағайындау, жұмыс жоспарын бекіту

Мектептің зерттеу әлеуетін арттыру, жұмыс топтарының тиімділігін арттыру

Жыл бойы

Әдістемелік бірлестіктер, пәндер бойынша қауымдастық мүшелері

ДҒӘІЖО

Ғылыми-әдістемелік жобаларды жүзеге асыратын педагогтер саны артады

2025–2026 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Тараз қаласындағы ЖОО және кәсіптік-техникалық білім беретін ұйымдарымен келісім жасау

Кәсіптік бағдарлау 

Тамыз-Қыркүйек

ЖОО түлектері

Мектеп әкімшілігі

ЖОО және кәсіптік-техникалық білім беретін ұйымдардың түлектерін конкурстарға қатысуға тарту арқылы кадр тапшылығы жойлыады

2

Біліктілік арттыру курстарынан өту

Жаңа білім үйрену

Қаңтар-шілде

Мұғалімдер

ДҒӘІЖО

Білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін меңгереді

3

Шебер, зерттеуші педагогтерін үлесін арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жылына екі рет

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

ДҒӘІЖО

Жобалық жұмыстармен айналысатын педагогтер саны артады

4

Педагогтерге арналған олимпиадалар, жобалар мен идеялар байқаулардағы жүлдегерлер санын арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жыл бойы

Педагогтер

ДҒӘІЖО 

Бірлестік жетекшілері

Жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді меңгерген педагогтер саны артады

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

Спорт залдарға арналған құрал-жабдықтарды жаңарту

Дене шынықтыру сабақтарының жоғары деңгейде өтуіне жағдай жасау

қаңтар

Дене шынықтыру пәні бірлестігі

Мектеп әкімшілігі

Дене шынықтыру пәні өз деңгейінде өткізіліп, түрлі деңгейдегі спорттық шараларға қатысудағы белсенділік артады

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

Жас мамандардың жұмыс жүйесін зерттеу, мектеп, қала, облыс деңгейде іс-тәжірибелерін тарату

Әдістемелік құралдар мен авторлық бағдарламалар жасайтын педагогтердің қатарын көбейту

Жыл бойы

Шебер, зерттеуші, сарапшы педагогтер

ДҒӘІЖО

Шебер, зерттеуші, сарапшы педагогтердің саны артады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау

Халықаралық зерттеулердегі білім сапасын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ДҒӘІЖО

Халықаралық зерттеулердегі сапа көрсеткіші өседі

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру аясындағы шараларды көбейту 

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру

Жыл бойы

Оқушылар, ата-аналар

ДТІЖО

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасы іске асырылады

6. Білім мазмұны және оның сапасын жақсарту

1

Робототехникалық сайыстарға дайындықтарды күшейту

Робототехника байқауларындағы жүлдегер санын арттыру

Жыл бойы

Мұғалімдер, информатика пәні мұғалімдері

ДОІЖО,

Информатика пәні мұғалімдері

Робототехника байқауларындағы жүлдегерлер саны артады

2026–2027 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Біліктілік арттыру курстарынан өту

Жаңа білім үйрену

Қаңтар-шілде

Мұғалімдер

ДҒӘІЖО

Білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін меңгереді

2

Шебер, зерттеуші педагогтерін үлесін арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жылына екі рет

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

ДҒӘІЖО

Жобалық жұмыстармен айналысатын педагогтер саны артады

3

Педагогтерге арналған олимпиадалар, жобалар мен идеялар байқаулардағы жүлдегерлер санын арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жыл бойы

Педагогтер

ДҒӘІЖО

Бірлестік жетекшілері

Жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді меңгерген педагогтер саны артады

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1.

Мектептің электронды кітапхана қорын құру

Мектеп кітапханасын оқушыларға, педагогтерге, ата-аналарға қолжетімді ету

Жыл бойы

Педагогтер, оқушылар, ата-аналар

Мектеп кітапханашысы

Мектеп кітапханасы оқушыларға, педагогтерге, ата-аналарға 24/7 қолжетімді болады

2

Мультимедиалық кабинетке сұраныс беру

Мультимедиялық кабинет жасақтау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

ДШІЖО

Мультимедиалық білімнің қолжетімлігі

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

Жас мамандар арасында облыстық, республикалық ғылыми-практикалық жоба, семинарларға қатысу

Ұжымның облыстық, республикалық жобаларға қатысу жиілігін арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ДҒӘІЖО

Ізденіс жұмыстарына араласатын педагогтердің саны көбейеді

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау

Халықаралық зерттеулердегі білім сапасын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ДОІЖО

Халықаралық зерттеулердегі сапа көрсеткіші өседі

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру аясындағы шараларды көбейту 

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру

Жыл бойы

Оқушылар, ата-аналар

ДТІЖО

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасы іске асырылады

6. Білім мазмұны және оның сапасын жақсарту

1

Білім сапасын арттыруда инновациялық технологияны қолдану, әр мұғалімнің таным белсенділігін көтеруге бағытталған  оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін барынша енгізу

Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады

2027–2028 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже





1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Біліктілік арттыру курстарынан өту

Жаңа білім үйрену

Қаңтар-шілде

Мұғалімдер

ДҒӘІЖО

Білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін меңгереді

2

Шебер, зерттеуші педагогтерін үлесін арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жылына екі рет

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

ДҒӘІЖО

Жобалық жұмыстармен айналысатын педагогтер саны артады

3

Педагогтерге арналған олимпиадалар, жобалар мен идеялар байқаулардағы жүлдегерлер санын арттыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

Жыл бойы

Педагогтер

ДҒӘІЖО 

Бірлестік жетекшілері

Жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді меңгерген педагогтер саны артады

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

Ерекше жандардың қозғалысына ыңғайлы жабдықтарды жаңалау

Ерекше жандарға қолайлы жағдай жасау

Жыл бойы

Мектеп әкішілігі

ДШІЖО

Ерекше жандардың қозғалысына қолайлы жағдай жасалады

2

Мектептің электронды кітапхана қорын толықтыру

Мектеп кітапханасын оқушыларға, педагогтерге, ата-аналарға қолжетімді ету

Жыл бойы

Педагогтер, оқушылар, ата-аналар

Мектеп кітапханашысы

Мектеп кітапханасы оқушыларға, педагогтерге, ата-аналарға 24/7 қолжетімді болады

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

Өлкетану бағытында өткізілетін шараларда туризм бағыты бойынша құзыреттілікті дамыту

Жас мамандар мен жоғарғы сынып оқушылары арасындағы азаматтық белсенділікті арттыру

Жыл бойы

Жас мамаандар, 10-11 сынып оқушылары

Тарих, география пәні мұғалімдері, тәрбие жөніндегі орынбасар

Жас мамандар мен жоғарғы сынып оқушылары арасындағы азаматтық белсенділік артады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау

Халықаралық зерттеулердегі білім сапасын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ДОІЖО

Халықаралық зерттеулердегі сапа көрсеткіші өседі

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру аясындағы шараларды көбейту 

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру

Жыл бойы

Оқушылар, ата-аналар

ДТІЖО

Ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасы іске асырылады

6. Білім мазмұны және оның сапасын жақсарту

1

Білім сапасын арттыруда инновациялық технологияны қолдану, әр мұғалімнің таным белсенділігін көтеруге бағытталған  оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін барынша енгізу

Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады

2

Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндердің берілісін зерделеу

Оқушылардың математикалық сауаттылық және мұғалімдердің пәндік құзыреттіліктерін дамыту, олқылықтармен жұмыс жасау

Қыркүйек

Пән мұғалімдері, оқушылар

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Олқылықтармен жұмыс жасау арқылы сапа көрсеткіші артады





Похожие публикации:

14 март 2024 Хабарландыру
31 август 2023 Хабарландыру
16 ноябрь 2023 Хабарландыру
31 август 2023 Хабарландыру
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив